Gå til innhold

Utsatt syklus ved bruk av Bidronninggele ??

Anbefalte innlegg

Bestemte meg for å bruke bidronninggele i 3 pp, så jeg startet med bidronninggele første mensdag, og tok det i litt over en uke, for jeg var usikker på sykluslengden min. Har ikke helt stabil mens, kan variere fra 30-36 dagers syklus, men ut fra forrige syklus skulle jeg ha el ca 20. mai, og mens den 3. juni ca. Er i dag den 19. juni og jeg har ennå ikke antydning til verken el eller mens... Hva skjer?? Noen med erfaring ved bruk av bidronninggele?

Fortsetter under...

Jeg har brukt det i ca 1 år og har perfekt syklus - 26 dager den ene måneden og 28 dager den andre og har alltid 14 dager mellom el og TR. Men det kan jo väre at ikke alle reagerer likt på disse. Ser det er noen dager siden inlegget, har TR kommet eller har du testet positivt? Håper det siste:)

micke78 -

Har ikke fått mensen ennå nei, testet negativt for to uker siden ca, så da orker jeg ikke ta flere tester.. Kjenner jeg blir litt frustret nå! :-/

Leste jo på nettet før jeg testet ut bidronninggele, men kom ikke over noe om utsatt syklus, men nå etter min syklus ble klusset til ser jeg at flere har opplevd det samme, men bare utsatt en uke(pluss/minus), men er nå en mnd siden jeg skulle hadd mensen! :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...