Gå til innhold

Da sniker jeg meg forsiktig inn her...

Anbefalte innlegg

Testet positivt idag. Testet på lørdag, men da var den negativ. Skulle hatt mensen på lørdag, men den kom ikke. Så idag tok jeg en ny test. Så da sitter jeg her med en positiv test og kraftig murring og klarer ikke å være glad.

I mitt første svangerskap så viste jeg at jeg var gravid vel to uker før jeg testet positivt. Forrige mnd ble jeg gravid og kjente på alle symptomene (kvalme, ømme bryst, vondt i hoften) men så hadde jeg en SA i uke 5. Sitter nå å kjenner på murringene og klarer ikke å tro at det vil gå bra denne gangen heller. Denne gangen har jeg ingen andre symptomer enn en uteblitt mens og en positiv test.

Er det noen der ute som også har hatt kraftige murringer men allikevel klart å beholde den lille?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143949626-da-sniker-jeg-meg-forsiktig-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Gratulere med positiv test! :)

Kraftige murringer er vel et positivt tegn, så lenge det kjennes ut som at mensen er på vei mener jeg. Det er livmor som strekkker seg og forbereder seg på svangerskapet. Jeg har det også slik, er 4+2 i dag.

Prøv å tenk positivt, det hjelper også på! Lykke til!

Håp og be for det beste er det jeg kan si, men jo murringen er jo noe positiv samt alle andre symptoner, jeg er selv i uke 6 har stikninger og ømme bryst men ingen kvalme, takk gud og smil til verden er det ment til å bli så blir det! Masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...