Anonym bruker Skrevet 26. juni 2012 #1 Del Skrevet 26. juni 2012 Det er kanskje litt vanskelig å svare på dette her - men jeg prøver. Jeg har PCOS og har klart de siste månedene å gå ned 15 kilo - noe som gjør at bmi'en min har vært innenfor normalgrensene igjen. Jeg har fått tilbake mensen de to siste månedene, de var ikke helt regelmessige men jeg fikk i hvertfall menstruasjon noe som ikke hadde skjedd på mange måneder. Jeg var på kontroll på kvinneklinikken for 3-4 uker tilbake og på ultralyden da tellte man rundt 50 cyster på eggstokkene. Jeg er også plaget av hårvekst - og da jeg ikke tåler p-piller fikk jeg en medisin som heter Spirix, som egentlig er en vanndrivende medisin som hjelper å redusere høyt blodtrykk, men som jeg fikk fordi den inneholder stoffer som skal hjelpe mot hårveksten. Siste menstruasjonen min var 5 juni og jeg begynte å ta Spirix 6 juni. Siden søndag (vi er tirsdag i dag) har jeg hatt en slags brun utflod - noen få ganger har det vært friskt rødt blod. I utflodet, ser jeg når jeg har vært på do at det hender det er små "klumper". Min tanke var at det er i forbindelse med e.l. da jeg har lest at man kan ha blødninger i den forbindelsen. Kan det være (ok dette kan høres litt rart ut) gamle cyster som slipper taket og at det derfor er brunt utflod (gamelt blod..?). Siste samleie var fredag og hadde det skyldes det hadde vel "blødningen" kommet før? Hilsen en litt forvirra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143949614-brunt-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå