kaklemor Skrevet 26. juni 2012 #2 Skrevet 26. juni 2012 Erfaringer noen?? Jeg var der på 3D ul med første mann, og det var greit. Han hadde det nok litt travelt, men tok seg tid til å forklare etter ultralyden hva alle mål osv var. Jeg vet det er mange som er kjempefornøyde med han. Eneste jeg ble litt stuss over var at han ba meg ligge på siden for å prøve å få tatt et bedre bilde, og syns han var litt vel hardhendt med ul-dopleren. Fikk vondt innimellom. Skrek til med au.
3 små skatter Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Vi var der i uke 28 og tok profilbildet mitt. Har bare positivt og si om han...var en veldig hyggelig opplevelse, og han var en kjempe dyktig lege...var en av de beste UL vi har vært på Han dyttet på magen min ganske hardt også, men synes ikke det gjorde vondt. Babyen lå med hånden foran aniktet, så han dyttet så han skulle flytte på hånden. Lå også både på siden og på ryggen for å få best mulig bilde. Endret 26. juni 2012 av hun&henne+en liten skatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå