Gå til innhold

Babyens pustebevegelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjenner dere disse? Jeg og dette seteleiet mitt vet dere, er jo litt opphengt i hvordan ho ligger. Har kjent pustebevegelsene helt øverst på magen, altså der hvor hodet har vært. Men i dag kjenner jeg de helt nederst i magen, og lurer jo derfor på om hun har snudd seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kjennes pustebevegelser? Har sett dem på ul men vet ikke hvordan de kjennes ut...

Min er fortsatt i sete tror jeg, men har styrt og herjet masse i magen de siste dagene!! Nesten ubehagelig!! Masse voldsomme bevegelser midt på magen og dunking mot mellomgulvet...

Når skal du på ny ul for å sjekke leie?

Skrevet

Jeg kan heller ikke kjenne de, men noen ganger kan jeg se det utenpå magen, at den går opp og ned i pustetempo...

Hun ligger med hodet godt plantet nedi bekkenet, og jeg ser pustebevegelsene på den siden hun ligger med ryggen akkurat da...sånn ca i navlehøyde.

Skrevet

Jeg kan heller ikke kjenne de sånn fysisk, men ser at magen gjør rytmiske bevegelser på det punktet, og når jeg legger hånda på kjenner jeg det.

Her var det også noen voldsomme bevegelser i magen i går, det så helt sykt ut, så mulig hun har snudd seg, men er jo umulig å kjenne. Er 37+3 i dag, skal på ny ul 37+6, altså fredag. Vi har vel ganske lik termin kosemosepose? Når skal du på ny ul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...