Gå til innhold

"God morgen"...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har så vondt når jeg ligger i senga, lysken tar knekken på meg, vanvittig sterke kynnere, hektisk aktivitet på babyen, ligger bare og stønner i smerte og er plutselig sulten kl 4 på natta. Så jeg tar en tidlig morgen.

Mornings!

Endret av Kosemosepose
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen her også, det er bare slitsomt å ligge mye i sengen nå, vil sove, men blir sliten av å ligge! Godt det er sommer og lyst da? Når er din termin?

Skrevet

5dager på overtid. Ingen morgen er god lenger når jeg våkner og finner ut at fødselen ikke startet i natt heller!!

Skrevet

Samme her gitt. Sover elendig nå om dagen, 37+3. Vanvittig aktivitet når jeg legger meg, og magen buler alien aktig ut til den siden jeg forsøker ligge på. Også er det vonde kynnere gjennom natten. Og selv om jeg er døds trøtt våkner jeg grytidlig.

Skrevet

Har slitt med søvnen lenge nå jeg også - i dag er jeg rene syvsoveren :) Bestemte meg for å benytte sjansen for å nyte en grytidlig morgen alene, og nyte synet av sol og sjø - men 3 åringen som tisset i senga i går kveld og dermed måtte sove mellom oss våknet selvfølgelig da jeg sto opp :) Så nå er sommeridyllen min dominert av NRK3 og Peppa Gris på full styrke + "marking" og sparking i sofaen. Fikk litt lyst til å legge meg igjen jeg :)

Skrevet

Endelig en natt jeg fantisk har sovet. Fem dager på overtid og ingen tegn. Men våknet opp til melding om at min bestevenninne har født fire dager før tiden. Jeg vil og ha babyen ut...Nå!

Skrevet

Er 37+6 i dag, skal ha ks neste onsdag...

Har også lenge slitt med søvnen, men i dag var første gang jeg ga helt opp og sto opp. Spiste, leste aviser, kastet gamle blomster og ryddet. Og la meg på sofaen og klarte å få en liten lur før vekkerklokka ringte :-)

Skal ha fullt hus i dag med familieselskap - hvordan skal det gå? Det ser ikke ut her, vaskemaskina har vært ute av funksjon i ei uke pga oppussing, må lage muffins og handle... urk, dårlig dag å være trøtt...

Nedtelling: 8 dager igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...