Gå til innhold

18 måneder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har min lille anti-spise vært til kontroll. hver gang er jeg redd han har falt ha kurven, men gang på gang motbeviser han oss.

han blir 18 måneder 2.juli. i dag var han 12,7 kg og 87 cm.

hvor stor er deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi ikke noen 18 mnd kontroll faktisk.....ingen før 2 årskontrollen her.

Aaaner faktisk ikke hvor mye vesla veier eller hvor lang hun er. Forrige kontroll var ved 15 mnd.

Gjest Mentha
Skrevet

Oi nå minte du meg på at jeg må innom helsestasjonen og måle/veie junior snart. Har heller ikke noen mål på han siden han var 15 mnd, så det kan bli spennende :)

Skrevet

Kan svare om en uke, da skal vi på kontroll :)

Skrevet

Veide henne idag, 18 mnd og 3 dager - 13,4 kg og 83 cm.

Skrevet

Her slår vi alle rekorder tror jeg. 18 mnd og 9 kg. Hadde litt problemer med å måle lengden siden jeg var alene, men 80 cm tror jeg hun er.

Skrevet
Her slår vi alle rekorder tror jeg. 18 mnd og 9 kg. Hadde litt problemer med å måle lengden siden jeg var alene, men 80 cm tror jeg hun er.

Da tror jeg klærne sitter litt tight på min, og henger litt og slenger på din :P

Men like normale begge to!

Skrevet

Han var 81cm og 12,4kg på 15 mnd. Har ikke gått så mye opp i vekt, men strekt seg litt så tipper 84cm og 13kg på 18mnd nå snart.

Skrevet

Mini var 86 el 87cm på 15 mnd kontroll og 12,7 kg. Han ville ikke ligge stille, så lengden ble litt usikker. Men han er en laang gutt og jeg føler han har vokst litt siden den gang også. Er 17 mnd nå. Det meste av klær i 86 er ihvertfall altfor kort på ermer etc. Har gått opp til 92 og 98 i enkelte plagg. Litt plagsomt at det finnes så lite bodier i 92 og 98, for han er enda litt liten til å få uten synes jeg. Vil bæres med jevne mellomrom fremdeles. Håper virkelig jeg finner ullbodier som er store nok til vinteren. :-) Kanskje på tide å ta en tur innom igjen med ham snart for å sjekke tilstanden. Han er ihvertfall rundet 13kg, det ser jeg på badevekten. :-)

Skrevet
Håper virkelig jeg finner ullbodier som er store nok til vinteren. :-) Kanskje på tide å ta en tur innom igjen med ham snart for å sjekke tilstanden. Han er ihvertfall rundet 13kg, det ser jeg på badevekten. :-)

Janus sine ullbodyer er store og gode i str 90, mer som vanlig str 98 egentlig fordi de er så store i størrelsen :)

Vesla har ikke vært på noen 18 mnds kontroll, men var ihvertfall 88 cm og 12,1 kg for litt siden, 20 mnd gammel (bruker en blanding av str 92 og 98 i klær)

Skrevet

Tulla er litt over 11 kg og 78cm. Er 17 mnd.

Skrevet
Håper virkelig jeg finner ullbodier som er store nok til vinteren. :-) Kanskje på tide å ta en tur innom igjen med ham snart for å sjekke tilstanden. Han er ihvertfall rundet 13kg, det ser jeg på badevekten. :-)
Janus sine ullbodyer er store og gode i str 90, mer som vanlig str 98 egentlig fordi de er så store i størrelsen :) Vesla har ikke vært på noen 18 mnds kontroll, men var ihvertfall 88 cm og 12,1 kg for litt siden, 20 mnd gammel (bruker en blanding av str 92 og 98 i klær)

Takk for tipset. Skal ta meg en tur på Obs og se hva de får inn der til høsten. Så lenge han har noen og bytte med, så holder han seg ihvertfall varm i barnehagen i høst. :-)

Skrevet

Her var han 12 kg og 85 cm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...