Gå til innhold

Føler noen andre det slik?:/

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Har kjent liv siden rundt uke 14 spark:)

Men nå i kanskje 2uker så har jeg kjent fint lite mot ingenting:(

Men isteden så kjenner jeg at baby rører på seg, eller. Ja, plutselig så legger baby seg i en stilling slik at magen er ekstra stor og du kjenner at baby ligger rett innenfor. Men kjenner jo ikke spark eller liv:( bare det at plutselig har baby flyttet seg "ut" mot magen!:/

Noen andre som har det slik? Får ikke bevegelse om jeg drikker kaldt, søtt eller noenting. Å det stresser meg litt kjenner jeg. Tenk hvis baby er lam eller noe, men tviler jo selvfølgelig på det:) er 17+4 så er jo ikke sååå langt på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. 17 uker nå. Har kjent bevegelse fra uke 14. Ikke spark, men mer som at den snur seg eller noe. Men de siste dagene har jeg ikke kjent noe. Bekymret jeg også, men hører at det er vanlig... Så prøver å trøste meg med det....

Skrevet

Hadde mye spark i uke 16, så ikke noe i over en uke, og plutseleg kjenner jeg spark igjen :-) Babyen har vel bare sparka der jeg ikke kan kjenne det en stund :-)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Takk for svar!:)

Godt å høre jeg ikke er alene. Ligger her i sengen nå og kjente at baby forandret stilling slik at magen ble har men ikke antydning til spark, da lar hvis vente på seg:) men tenker jo at liv er liv:)

Skrevet

Jeg kjenner veldig lite bevegelse nå, og slik har det vært de siste ukene. Er 20+2. Kjenner ikke spark enda, men heller bobling, slik jeg kjente i begynnelsen.

Skrevet

Kjente litt liv for første gang i uke 17/18. Varierte veldig mye her frem til uke 20 ;) Nå kjenner jeg spark hver dag når jeg slapper av! 20+5.

Skrevet
Takk for svar!:) Godt å høre jeg ikke er alene. Ligger her i sengen nå og kjente at baby forandret stilling slik at magen ble har men ikke antydning til spark, da lar hvis vente på seg:) men tenker jo at liv er liv:)

Kan også være kynnere - om magen ble hard.

Og det er normalt å ikke kjenne. Tilogmed jeg ble engstelig da jeg denne gang ikke kjente noe fra uke 17-19. Nada!! (Hadde kynnere da..) Jeg er jo 3.gangs ;)

Men, liv var det og liv er det. Nå sparkes det hele tiden, og det har det gjort etter ul. det har vært min bekreftelse på at ting er iorden og da har jeg begynt å kjenne etter - fordi jeg vet baby lever, er frisk og har det bra =)

Skrevet

Jeg kjente bobler for første gang i uke 16, men er nå 20+1 og kjenner fortsatt bare bobler ;)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Tror ikke det er kynnere heller, men skal ikke påstå:) men hadde kynnere hele forrige svangerskap, jeg tenker at jeg trenger ikke bekymre:) skal tidsnok få spark som er både vonde, ubehagelige og som jeg skulle vert foruten:) de kommer når de kommer:)

Skrevet

Hvordan vet dere at babyen snur seg?

Gjest Nina10
Skrevet

Jeg kjente ikke spark før i uke 17, var veldig av og på den første tiden. Jeg også trodde han la seg slik at jeg kjente det, men nå har jeg funnet ut at dette er kynnere. Er nå 24 uker og nå kan jeg se om han ligger til høyre eller venstre:) Merker mere at han rører på seg og snur seg enn kraftig spark som før. Det er liksom rumling og kiling, akkuratt som om han ruller rundt og lager masse bobler og stryker meg innvendig hehe:) Er så koselig så når en først opplever det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...