Gå til innhold

Daniel eller Philip/Filip??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er finest? Og dersom du mener Philip/Filip -bør navnet starte med Ph eller F??

Videoannonse
Annonse
Gjest AnneS
Skrevet (endret)

Filip! Overlegen seier :)

Endret av AnneS
Skrevet

Jeg liker Daniel. Synes det er finest. Philip liker jeg ikke. Det bør i så fall staves Filip.

Skrevet

Likte best Filip med F, ikkje så veldig glad i Daniel, då ville eg mye heller valgt Nathaniel :)

Skrevet

Er så glad i navnet Daniel, så jeg stemmer for Filip! (Med F :D)

Skrevet

Synes Daniel er finest! Men nå er ikke jeg overbegeistret for verken Philip eller Filip da. :)

Skrevet

Da jeg var liten var Daniel mitt favorittnavn, men nå syns jeg faktisk det er litt kjedelig.. Fortsatt fint da, men Filip (med F) er mye finere :)

Skrevet
Er så glad i navnet Daniel, så jeg stemmer for Filip! (Med F :D)

Ja, dette ga jo veldig mening; det mangler et IKKE her :P

"Er IKKE så glad i navnet Daniel..."

Skrevet

Filip. Daniel virker oppbrukt.

Skrevet
Synes Daniel er finest! Men nå er ikke jeg overbegeistret for verken Philip eller Filip da. :)

Signerer denne.

Dessuten er Philip/Filip veldig mye mer poppis enn Daniel.

Skrevet

Liker heller ikke klangen i Daniel spesielt, men Filip derimot er jo rett og slett et utrolig nydelig navn :) Bør absolutt skrives med F ja!

Skrevet

Jeg liker begge navn. Ikke enkelt å velge men siden Phillip/Philip/Fillip/Filip kan staves på så utrolig mange måter at gutten altid må stave navnet sitt i alle sammenhenger så ville jeg nok valgt Daniel av de to...

Skrevet

Daniel er et sterkt, flott og vakkert navn :-) Flott klang i det navnet! Filip/Philip er fint det også, men liker absolutt Daniel best. Filip/Philip er koselig, mens Daniel er mer vakkert og har mer klasse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...