Gå til innhold

Torsdag er den store dagen =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal på Fredag :-) ordinær ul, og første ul i dette svangerskapet :-) Håper å få se kjønn, og kansje få en roligere ul enn ordinær sist svangerskap, med en tydelig stresset lege, som var rimelig sur fordi jeg hadde tom blære, så det ble vanskelig for han å se :-S Lett for en mann å be en gravid om å holde seg, hehe :-) Han hadde vel bare en dårlig dag :-)

Okei, her er det Hedmark :) Okei, det har jeg aldri hørt før jeg, husker bare på UL med enten førstermann eller andremann, iltt usikker, så sa personen som tok UL at "og her er blæren til mor, den er ganske så tom, det er vel godt regner jeg med :)". Så ettersom det var helt ok, har jeg aldri tenkt noe på det...:) Men er jo fryktelig ubehagelig med full blære og at de klemmer det UL apparatet over magen da...he he

Annonse

Da jeg var på tidlig ul i uke 7 pga. blødninger, hadde jeg ikke rukket å gå på do... Ble da kjeftet ned fordi hun ikke kunne se noen ting, da blæren var så full... dette var innvendig ultralyd.. Sa og at det sikkert ikke var noe liv, og vi trengte ikke forvente oss noe, osv.. Hun var super sur og bare negativ. Ble så satt ut at jeg omtrent ikke klarte å glede meg da vi så hjerte slo engang.. Gikk derfra enda mer redd og gråtekvalt enn når vi kom. Dette var ingen god opplevelse og hun må virkelig ha hatt en dårlig dag! Syns det er mange kjempe flinke jordmødre og leger, som både forklarer og er hyggelige, men noen er jo rett og slett ufyselige.. Burde ikke vært sånn i sånne situasjoner..

Annonse

Skal på ul neste torsdag, og har hatt nedtelling lenge :D

Gleder meg, men gruer meg litt også. Har fått et skriv med praktiske opplysninger omkring den, men sto ingenting om full blære. Dette mener jeg likevel å ha lest et annet sted for ikke lenge siden, så jeg kommer nok til å drikke vann på tur til sykehuset (45 min med bil hjemmefra) :)

Så artig jenter =) Nå er det kun noen timer til jeg har time :) Jeg kommer ikke til å ta hensyn til full blære, tisser jammen meg når jeg må...he he. I hvertfall når jeg ikke har fått beskjed om noe annet :) Ønsk meg lykke til da...så får jeg heller oppdatere senere i dag :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...