Gå til innhold

Dere som bruker Clearblue fertilitetsmonitor...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm,hørtes rart ut men kansje du allerede er i gang me neste el at den kommer på dag 10..hvor lang syklus har du? jeg har hatt uregelmessig å fikk høy på dag 20 så woop woop lissom..hehe...ja ja bare d kommer en spire inn så!

Det samme skjedde med meg. Men min gikk aldri til maks. Den holdt seg på høy. Så måtte ta EL tester i tillegg :)
what?? fikk du aldri maks på den asså? d fikk jeg forrige gang å håper jo d denne gangen også..men har du blitt gravid på den da?

[quote name=spire ønskes :)' timestamp='1340650307' post='144346475]

Det samme skjedde med meg. Men min gikk aldri til maks. Den holdt seg på høy. Så måtte ta EL tester i tillegg :)
what?? fikk du aldri maks på den asså? d fikk jeg forrige gang å håper jo d denne gangen også..men har du blitt gravid på den da?

Nei det ble aldri maks på den. Jeg tok den hver morgen, og EL test hver kveld. EL test slo ut kvelden på dag 20. Monitoren merket ingen ting, ikke dagen etter heller. Dette var første gangen jeg prøvde monitor, nå i mai/juni. Om jeg har blitt gravid det vet jeg ikke enda, siden jeg hadde første testedag i går, som ble negativ. Ingen tegn til mensen her heller. Så jeg må bare smøre meg med tolmodighet til neste testedag på onsdag :)

Håper din er i orden så du går over til maks på EL da! Lykke til! :)

Annonse

denne syklusen begynte jeg å teste dag 11. monitoren var på dag 9. starten den da jeg var på dag 2 siden jeg har lange sykluser. fikk 2 streker med engang. og max dag 18 og 19. så en dag med høy. 2 dager max på rad er normalt. så kommer en dag med to streker.

Hm..jeg har fått høy fra dag 15-16-17-18.max fra dag 19 og 20. Høy igjen dag 21 og 22. Holdt på sånn siden januar og enda IKKE gravid;( dette er så frustrerende... har vært gravid 3 ganger før så vet jo at vi kan.Nå tror jeg at jeg må kaste inn håndkle og ringe gynokolog snart...

jeg har også tatt el tester på kvelden utenom cbfm å d har funka greit sånn sett,monitoren måles på mårning å jeg har tatt A1 test på kvelden å kvelden før jeg fikk positiv på a1 test va monitoren på høy å dagen etterpå max å max igjen så høy også vanlig :) rare greier men,jeg ler like mye hver gang jeg ser et egg oppi hjørnet der ass :) men nå får ikke tanta komme på besøk men,en positiv test derimot er jo velkommen. lykke til jenter

Jeg får nesten aldri lav, bare höy og max. Eneste gangen nesten jeg får lav er siste dagen den spör om pinne. Det er veldig ulikt fra person til person. Jeg får el 14 dager för TR og det bekrefter CBFM alltid også. Når den viser max i to dager, så er det dagen etter det (da viser den alltid höy), det stemmer alltid som sagt med når TR kommer 14 dager etter. Man skal jo helst ha sex dagenene för EL, så det er vel derfor den viser max da. Men el kan nok komme på max dagene også, for egget kan jo slippe för.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...