Loveangel Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Her satt jeg da, nett sittet potetene på kok og klargjort middagen.. Sitter litt fremover bøyd slik at magen fikk litt " press " på seg av buksen min. Det er da. Daaa jeg kjenner mitt lille gull bevege seg masse ! Jeg ropte på mannen og han kom, Jaggu klarte han også å kjenne bevegelsene, han såg på meg med et smil og sa " Ja der er småen vår skatt " 16 uker og 5gangs fødende Like deilig følelse hver gang !
Silly80 Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Herlig Er i min 17 uke og har en krabat som tupper til meg når det blir trangt Spesielt når jeg kjører bil eller sitter foroverbøyd
Elsa88 Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Ja det er en deilig følelse. Det var når jeg lå på magen å las bok når jeg var i 18 uke, at jeg kjente krabaten vår for første gang. Da kan han rask med hånden under meg og klarte å kjenne det selv og Beste følelsen ever..
Celcius73 Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Herlig! Det blir litt protester når jeg skal bøye meg eller blir sittende for lenge fremoverbøyd, kommer noen solide spark da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå