Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Er det bare å bestille eller kjøpe billetter til en film da dagen nærmer seg og "alle" har svart på om de kommer? Hva gjøre med popcorn og godterier? Dele det ut når de går inn i kinosalen? Hvordan gjorde dere det og hvor gammelt var deres barn da det feiret bursdagen sin på kino?
magica fra tryll Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Har aldri feiret bursdag på kino. Synes det er veldig lite sosialt. Får barna vært sammen utenom?
Silly80 Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Hadde det til min datters 12 årsdag Leverer de på Kinoen. De fikk brus og popcorn der. Så fulgte jeg de til Dollys Pizza etter filmen, der de fikk pizza, brus og is Veldig greit syns jeg
Silly80 Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Og her har kinoen bursdagspakke. Betaler på kinoen for alt og deler ut billettene. Trenger ikke betale før du ankommer kinoen
Kamomille Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Her kan man bestille billetter på nett og betaler der og da. Får faktisk refundert de billettene som ikke blir brukt:) (men må gjøre det FøR filmen starter) Godteri kjøper man evt selv og deler ut. Personlig synes jeg det er en sær form for bursdag. Det er jo ikke mye sosialt:(
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Gutten min hadde det til 11-års dagen sin, inviterte de to beste kompisene sine også så de tre guttene en film, kjøpte popcornet sitt selv gjorde de også. Fulgte de bare inn og så at de klarte seg greit. Etterpå gikk de på Peppes og delte en pizza mens de skravlet om filmen og alt annet, ringte meg når pizzaen var spist opp så da hentet jeg dem. Når de blir såpass store og ikke har noe ønske om "barneselskap" lenger synes jeg det er en helt grei måte å feire dagen på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå