Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

uff....... men igjen så ikke bry deg så veldig om hva andre mener..DU/DERE som skal like det...jeg angrer sånn på at det første navnet vi begge likte så godt kom ut og ingen andre likte det..eller rynket på nesen av det så vi valgte det bort....Brage..er det så stygt da???!!

hvis du liker tarjei så liker du tarjei:):):) men jeg liker det ikke;)

uff....... men igjen så ikke bry deg så veldig om hva andre mener..DU/DERE som skal like det...jeg angrer sånn på at det første navnet vi begge likte så godt kom ut og ingen andre likte det..eller rynket på nesen av det så vi valgte det bort....Brage..er det så stygt da???!! hvis du liker tarjei så liker du tarjei:):):) men jeg liker det ikke;)

Jeg liker Brage. Det staut og flott!

Annonse

uff....... men igjen så ikke bry deg så veldig om hva andre mener..DU/DERE som skal like det...jeg angrer sånn på at det første navnet vi begge likte så godt kom ut og ingen andre likte det..eller rynket på nesen av det så vi valgte det bort....Brage..er det så stygt da???!! hvis du liker tarjei så liker du tarjei:):):) men jeg liker det ikke;)
Jeg liker Brage. Det staut og flott!

ja akkurat ddet vi syntes også..skikkelig stødig navn:) takk!

Takk for svar! Fint at folk er positive, selv om vi hadde valgt det navnet vi vil uansett:) Jeg synes også Brage er tøft, det har vært langt oppe på listen og er det fremdeles!

da slår jeg ett slag for Brage;)

Jeg går litt mot strømmen her, men jeg syntes Tarjei er et utrolig stygt navn!

Samtidig er det ikke min mening du skal bry deg om, liker du det så "go for it". Ikke alle som liker de navnene jeg har tenkt ut til en evt kommende baby heller, men mitt barn- mitt valg (og kjærestens valg selvfølgelig)

Brage likre jeg godt da:)

Liker Tarjei. Ikke så greit å si på engelsk kanskje? Men det er kanskje ikke noe som folk flest bryr seg om? :) Selv tenkte jeg litt over det når jeg gav navn til min sønn. Har selv en venninne som stadig klaget til meg over at ingen klarte å huske eller lære seg navnet hennes når hun bodde i utlandet en periode. Men igjen, det er kanskje bare jeg som tenker på sånt ;) Tøft og barskt navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...