Gå til innhold

Navn til eneggede tvillingjenter :) ??

Anbefalte innlegg

Kan dere hjelpe meg å rangere? Jeg og samboeren har endelig funnet en mengde navn som vi begge mener er fine. Jeg har idag satt sammen de navnene jeg syns klinger finest sammen. De skal klinge og være litt like, men ikke alt for like da vi tenker jentene blir like nok allikevel.

Kan dere rangere deres topp 3 av disse, evt gjøre meg oppmerksom på om jeg har oversett noen koblinger? :) Syns dette er så vanskelig jeg :/

1) Ida og Thea

2) Celine og Emilie

3) Celine og Julie

4) Sandra og Maria

5) Ane og Ine

6) Julie og Emilie

7) Kaya og Leah

8) Lisa og Lena

9) Cecilie og Celine

10) Kaya og Thea

11) Thea og Leah

12) Ida og Mia

13) Ida og Leah

14) Sandra og Julia

15) Julia og Kaya

16) Sandra og Maria

17) Ane og Leah

18) Cecilie og Emilie

19) Lisa og Maria

20) Sandra og Thea

21) Kaya og Julia

22) Malin og Maria

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143949320-navn-til-eneggede-tvillingjenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En klar førsteplass til Lisa og Lena!

Fine navn som står bra sammen uten å være for like og ikke ekstremt mye brukt eller veldig usedvanlige.

Celine og Julie er også fint sammen uten å bli for likt.

Ida og Leah på tredjeplass.

Gratulerer med jenter på vei. :)

Annonse

1) Ida og Thea

2) Celine og Emilie

3) Celine og Julie

4) Sandra og Maria

5) Ane og Ine

6) Julie og Emilie

7) Kaya og Leah

8) Lisa og Lena

9) Cecilie og Celine

10) Kaya og Thea

11) Thea og Leah

12) Ida og Mia

13) Ida og Leah

14) Sandra og Julia

15) Julia og Kaya

16) Sandra og Maria

17) Ane og Leah

18) Cecilie og Emilie

19) Lisa og Maria

20) Sandra og Thea

21) Kaya og Julia

22) Malin og Maria

Thea, Ida, Celine og Julie er oppbrukte navn. Veldig kjedelige..

Leah, Kaya og Lisa er fine :)

Men generelt synes jeg mange av navnene var litt kjedelige.. Ikke kall dem Thea og Leah, husk at de er to individuelle mennesker selv om de er født samtidig ;)

Er ikke så opptatt egentlig av at det er navn som er brukt en del. Jeg liker dem og det blir det viktigste for meg. Har selvfølgelig gjerne sett at de navnene jeg velger ikke er oppbrukte og kjedelige som du sier, men nå er det nå slik at det er i stor grad de navnene jeg liker. Jeg er også dessverre av den typen at jeg sjelden liker disse halvt nymotens navnene. Så jeg sliter litt med det.

Ser jeg høres frekk ut i svaret nå, men det er absolutt ikke meningen altså :)

Dette med at de er 2 individuelle mennesker er jeg så skjønt enig i, det sier jeg jo også selv i hovedinnlegget, så det er egentlig tilfeldig at det har smettet seg inn slike kombinasjoner. Sikkert fort gjort når man sitter med x antall navn og skal finne de som klinger, for det gjør de jo ;)))

Annonse

Mange fine forslag men synes Emilie, Celine, Julie og Leah er altfor oppbrukte navn for min smak.

Ane og Ine blir altfor likt, og foretrekker navn med ulik forbokstav på tvillinger sånn at ens navn er ens eget. Da står det igjen følgende navn:

Ida og Thea

Sandra og Maria

Kaya og Thea

Ida og Mia

Sandra og Julia

Julia og Kaya

Sandra og Maria

Ane og Leah

Sandra og Thea

Kaya og Julia

Synes Ane og Leah var finest av disse. Fine navn sammen, men allikevel ulike : ) Lykke til med navnevalget : ) Er bare dere som kan avgjøre. Jeg ville startet med å finne ett navn som dere elsker for å så finne et annet fint navn som passer sammen med dette.

Gjest Antarctica
Kan dere hjelpe meg å rangere? Jeg og samboeren har endelig funnet en mengde navn som vi begge mener er fine. Jeg har idag satt sammen de navnene jeg syns klinger finest sammen. De skal klinge og være litt like, men ikke alt for like da vi tenker jentene blir like nok allikevel. Kan dere rangere deres topp 3 av disse, evt gjøre meg oppmerksom på om jeg har oversett noen koblinger? :) Syns dette er så vanskelig jeg :/ 1) Ida og Thea 2) Celine og Emilie 3) Celine og Julie 4) Sandra og Maria 5) Ane og Ine 6) Julie og Emilie 7) Kaya og Leah 8) Lisa og Lena 9) Cecilie og Celine 10) Kaya og Thea 11) Thea og Leah 12) Ida og Mia 13) Ida og Leah 14) Sandra og Julia 15) Julia og Kaya 16) Sandra og Maria 17) Ane og Leah 18) Cecilie og Emilie 19) Lisa og Maria 20) Sandra og Thea 21) Kaya og Julia 22) Malin og Maria

Ane og Maria.

Liker ikke når de rimer for mye (Thea og Leah, Ine og Ane) eller har lik forbokstav. Og disse to syns jeg er de minst poppis-infiserte navnene av dem du liker, både Ane og Maria er klassiske navn i norsk tradisjon.

1) Ida og Thea

2) Celine og Emilie

3) Celine og Julie

4) Sandra og Maria

5) Ane og Ine

6) Julie og Emilie

7) Kaya og Leah

10) Kaya og Thea

12) Ida og Mia

13) Ida og Leah

14) Sandra og Julia

16) Sandra og Maria

Disse kan brukes, de andre er for like, rimer eller har samme forbokstav, mener jeg :)

Favorittene for meg personlig er:

Sandra og Maria, Ida og Mia, og Kaya og Leah.

Gjest SnabelA og Kitty
Kan dere hjelpe meg å rangere? Jeg og samboeren har endelig funnet en mengde navn som vi begge mener er fine. Jeg har idag satt sammen de navnene jeg syns klinger finest sammen. De skal klinge og være litt like, men ikke alt for like da vi tenker jentene blir like nok allikevel. Kan dere rangere deres topp 3 av disse, evt gjøre meg oppmerksom på om jeg har oversett noen koblinger? :) Syns dette er så vanskelig jeg :/ 1) Ida og Thea 2) Celine og Emilie 3) Celine og Julie 4) Sandra og Maria 5) Ane og Ine 6) Julie og Emilie 7) Kaya og Leah 8) Lisa og Lena 9) Cecilie og Celine 10) Kaya og Thea 11) Thea og Leah 12) Ida og Mia 13) Ida og Leah 14) Sandra og Julia 15) Julia og Kaya 16) Sandra og Maria 17) Ane og Leah 18) Cecilie og Emilie 19) Lisa og Maria 20) Sandra og Thea 21) Kaya og Julia 22) Malin og Maria

1. Ida & Mia

2. Malin & Maria (Tror det blir finere med MariE til)

3. Julie & Emilie

Hva med

* Mia & Malin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...