Gå til innhold

Forskjellige sykluser, når eggløsning?

Anbefalte innlegg

Jeg har så forskjellige sykluser, alt fra 29 dager, 31 dager og 36 dager.

Hvordan i himlens navn skal jeg regne meg fram til når jeg har eggløsning da?

Måtte skuffende konstantere at mensen kom i dag, så ingen baby på vei ennå :(

Jeg har pcos og har gått på dobbelpergo kur forrige syklus.

Fortsetter under...

Gjest JuniGull10

Jeg har også sykluser som deg og er i 3 pp nå. Jeg kjenner kroppen min godt, men da det ikke klaffet etter 1 og 2 pp, så bestilte jeg tester. For min del så ser det ut til at el er 1-2 dager senere i forhold til det jeg opprinnelig trodde mtp symptomer jeg har, men det beste er nok uansett å prøve annenhverdag fra mensen er over til du tror neste kan komme. Vi har ikke klart å være like konsekvente på det denne gangen, men det var vi med nr 1 og da satt spira på 1 førsøk.

Annonse

Gjest JuniGull10

Beklager, å ha SEX annenhver dag mente jeg, for da burde man treffe.

Dette er første gang jeg tester, så har kun erfaring med billig-tester. Jeg vet mange erfarne tester annenhver dag, men jeg tester hver dag nå første gangen. Koster 199 kr for 24 (?) tester og 5 graviditeststester. Du får pakker med færre og altså. Bare husk at testen kun er positiv om teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Jeg var litt usikker her først,men jeg lærer! :-)

jeg er ferdig med 3 pergokur og venter på el så tester annenhver dag ca for å sjekke, jeg har fått mange svake tester, usikker på hvorfor? men greit å sjekke slik at vi hvertfall vet at el kommer :-) uansett kjører på annenhver dag med sex for å dobbel gradere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...