C.L.H85 Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Tuppa sutrer ikke men hhhylskriker for å få oppmerksomhet... Det skjærer og piper i øra når hun setter i gang. Når hun blir sint for noe hun ikke får lov til, eller jeg ikke har tid til å lese en bok, når hun våkner på natta(drømmer?) osv... Noen ganger greier hun til og med å presse fram 2-3 tårer også. Når jeg er med andre så skvetter de til og skulle nesten tro jeg prøvde å drepe henne på bestialsk vis...Blir litt flau noen ganger, for det virker ikke som de andre har unger som skriiiiiker hodet av seg for alt mulig rart Gud for en stemme det er på den ungen! Er det flere som har sånne sirener? Og hvordan får man dem til å slutte med det?(kanskje umulig, he he) Har prøvd å hysje og ignorere... funker ikke. Kanskje hun bare er en "Dramaqueen" uten like....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Guttungen her er slik, her funker det å hviske veeeeldig lavt inn i øret hans, da gir han seg, for han er så nysjerrig på hva vi sier til han Er sjelsglad for at vi har oppdaget dette, for det finnes ikke moro når han drar igang i butikk ol.
C.L.H85 Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2012 Guttungen her er slik, her funker det å hviske veeeeldig lavt inn i øret hans, da gir han seg, for han er så nysjerrig på hva vi sier til han Er sjelsglad for at vi har oppdaget dette, for det finnes ikke moro når han drar igang i butikk ol. Da må det prøves Bare hun ikke "nikker" til meg... Er fæl på det også, he he. Her en morgen så kastet hun seg bakover slik at neseblodet mitt sprutet.... Hun gjør det ikke med vilje, men blir så eitrende forrrrbanna at hun slenger seg bakover
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Opplever til tider det samme her også, så inntil han ble vant til det, så måtte vi passe oss, også fikk jeg noen blåøyer og en og annen sprekk i leppa, men tok ikke lang tid da Nå holder det egentlig bare å lene ansiktet mot han, så roer han seg ned, som om han forbereder seg på å få med seg alt vi sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå