Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuppa sutrer ikke men hhhylskriker for å få oppmerksomhet... Det skjærer og piper i øra når hun setter i gang. Når hun blir sint for noe hun ikke får lov til, eller jeg ikke har tid til å lese en bok, når hun våkner på natta(drømmer?) osv... Noen ganger greier hun til og med å presse fram 2-3 tårer også. Når jeg er med andre så skvetter de til og skulle nesten tro jeg prøvde å drepe henne på bestialsk vis...Blir litt flau noen ganger, for det virker ikke som de andre har unger som skriiiiiker hodet av seg for alt mulig rart ;)

Gud for en stemme det er på den ungen! Er det flere som har sånne sirener? Og hvordan får man dem til å slutte med det?(kanskje umulig, he he) ;) Har prøvd å hysje og ignorere... funker ikke. Kanskje hun bare er en "Dramaqueen" uten like....

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Guttungen her er slik, her funker det å hviske veeeeldig lavt inn i øret hans, da gir han seg, for han er så nysjerrig på hva vi sier til han ;) Er sjelsglad for at vi har oppdaget dette, for det finnes ikke moro når han drar igang i butikk ol.

Skrevet
Guttungen her er slik, her funker det å hviske veeeeldig lavt inn i øret hans, da gir han seg, for han er så nysjerrig på hva vi sier til han ;) Er sjelsglad for at vi har oppdaget dette, for det finnes ikke moro når han drar igang i butikk ol.

Da må det prøves ;) Bare hun ikke "nikker" til meg... Er fæl på det også, he he. Her en morgen så kastet hun seg bakover slik at neseblodet mitt sprutet.... :) Hun gjør det ikke med vilje, men blir så eitrende forrrrbanna at hun slenger seg bakover :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Opplever til tider det samme her også, så inntil han ble vant til det, så måtte vi passe oss, også fikk jeg noen blåøyer og en og annen sprekk i leppa, men tok ikke lang tid da :) Nå holder det egentlig bare å lene ansiktet mot han, så roer han seg ned, som om han forbereder seg på å få med seg alt vi sier ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...