MღM Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Har kjent det litt av og til nå den siste tiden, men det går alltid over. Kan det være sammenheng med bekkenet som er mye vondt? Kan ikke huske å ha kjent slike murringer i forrige svangerskap utenom de første ukene....
eaglebeagle Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Uke 31 her også, og jeg har samme mensmurringer flere ganger om dagen. Jeg har tenkt at det har sammenheng med kynnere - for murringen kommer gjerne litt etter jeg har hatt kynnere. Tror det er ganske normalt i disse ukene :-)
MღM Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2012 Godt å høre at det er vanlig. Jeg kjenner ikke kynnerne mine, så vet ikke om det kommer i forbindelse med dem.
eaglebeagle Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 Godt å høre at det er vanlig. Jeg kjenner ikke kynnerne mine, så vet ikke om det kommer i forbindelse med dem. Kjenn etter om ikke magen er litt ekstra "stram" og lager seg til en fast ball ifm med "mensfølelsen". Jeg har mange, mange slike om dagen - men det er nok litt individuelt hvor godt de merkes. :-)
MღM Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2012 Begynte faktisk å tenke meg litt om etterpå og har faktisk kjent noe slik, men er ikke så "kraftig", så har ikke lagt så godt merke til dem. Så får jeg se om jeg får disse murringene i forbindelse med kynnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå