Gå til innhold

mensmurringer og bare i uke 31, normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent det litt av og til nå den siste tiden, men det går alltid over. Kan det være sammenheng med bekkenet som er mye vondt? Kan ikke huske å ha kjent slike murringer i forrige svangerskap utenom de første ukene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 31 her også, og jeg har samme mensmurringer flere ganger om dagen. Jeg har tenkt at det har sammenheng med kynnere - for murringen kommer gjerne litt etter jeg har hatt kynnere. Tror det er ganske normalt i disse ukene :-)

Skrevet

Godt å høre at det er vanlig. Jeg kjenner ikke kynnerne mine, så vet ikke om det kommer i forbindelse med dem.

Skrevet
Godt å høre at det er vanlig. Jeg kjenner ikke kynnerne mine, så vet ikke om det kommer i forbindelse med dem.
Kjenn etter om ikke magen er litt ekstra "stram" og lager seg til en fast ball ifm med "mensfølelsen". Jeg har mange, mange slike om dagen - men det er nok litt individuelt hvor godt de merkes. :-)
Skrevet

Begynte faktisk å tenke meg litt om etterpå og har faktisk kjent noe slik, men er ikke så "kraftig", så har ikke lagt så godt merke til dem. Så får jeg se om jeg får disse murringene i forbindelse med kynnere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...