Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Vi bygger hus og skal bestemme hvor vi skal ha spotter og hvor vi skal ha vanlige taklamper. Vi tenker å ha spotter på loftstua, nede i tv-stua og på kjøkkenet. Vi har dessverre ikke råd til flere spotter. Burde vi prioritert anderledes? Kanskje spotter på bad eller gang i stedenfor i stuene? Hjelp!! ;-)
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Ville hatt heler på bad og gang enn stue og kjøkken.er slitsomt lys og ha i hverdagsrom. Trur det begynner og bli en trend som er over er kjedelig og sitte der med performert tak
mamma.no Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Vi har spotter på bad, i gang, på kjøkken, ned trappen til kjellerstue og nede i elve kjellerstuen. Veldig fornøyd!!! Ville IKKE hatt spotter i stue....syns ikke det blir så koselig alltid og en låser seg jo litt mtp sofa, sittegrupper, bilder på vegg, sjenker, reoler etc. Vi nordmenn elsker jo å ommøbelere og pusse opp, så jeg ville ikke "låst" et såpass stort rom i huset ved bruk av spotter. Bad er jo bad.....gang er gang og trappen vår flytter vi nok ikke med det første Dette var min råd og erfaringer i huset vi har bodd i siden januar Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Vi har spotter på badet, noe som er veldig koselig når vi sitter i badekaret, men ikke noe som er nødvendig. Men greit da mini måtte ha ny bleie på natta. Har også i stua og på soverommet, disse blir mer brukt. Ville helt klart prioritert stue/tv stue. Ikke noe savn at vi ikke har det på kjøkkenet.
prekæs Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Ble anbefalt nedfelte spotter da badet ble fikset for 18 år siden.Er i dag glad jeg ikke slengte meg på trenden. Hadde spotlamper på både bad og toalett. Lyspærene røk i hytt og pine og det var sjelden alle spottene virket samtidig. Greit nok. Jeg skiftet lampene, og er i dag glad for at jeg slapp å skifte hele taket. Noe jeg måtte gjort om spottene var nedfelt.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Jeg synes innfelte downlights stort sett er harry i private hjem, kunne til nød vurdert det på badet. Hilsen arkitekt
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Hm... mange gode svar her. Trodde ikke at spotter er harry....Men kanskje det er det???!! Synes det er vanskelig å finne fine taklamper. Hvilken taklampe burde vi ha over kjøkkenøya våres da? Tips?? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå