Gå til innhold

En helt ubeskrivelig smerte!:(

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Har vert veldig dårlig med migrene i tre dager nå!:( i dag har jeg vert litt småkvalm og fikk akutt vondt i magen tidligere. Slik at jeg gikk på do og sjekket etter blod:(

Nå ikveld ble jeg veldig kvalmen og fikk en helt ubeskrivelig smerte i magen og ryggen. Slik at jeg måtte støtte meg mot veggen og konse for ikke å gråte. Men varte bare 1min tid så slapp det helt. Var så vondt at nå har jeg gått å lagt meg:(

Noen som opplever har opplevd like smerter? Er 17+3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143949172-en-helt-ubeskrivelig-smerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får lett kolikksmerter når jeg er gravid. Forferdelig vondt!

Andre ting du også bør få sjekket opp er urinveisinfeksjon og jvis det kommer igjen og igjen; gallestein. En del får dette pga hormonene i svangerskapet.

Håper det bare var forbigående kolikksmerter, -har du tatt smertestillende i forb med migrenen? Det trigger kolikksmerter hos meg, iallefall!

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Tusen takk for svar dere! Hvis jeg selv skal beskrive hvordan den smerten var så var det ikke luftsmerter!:/

Det minnet rett og slett om en skikkelig vond rie!:o

Er snart 2år siden jeg fødte, men når jeg fikk den smerten var det som om jeg var tilbake på føderommet og ALLE minnene kom tilbake!:(

Jeg er ikke så veldig med kontroller heller dette svangerskapet, vert på en i uke9 å det er det. Får se hvordan formen blir videre så tar jeg nok en tlf.

Er jo skummelt å Google, da kommer alltid sånn ille ting opp som noe galt med morkaken :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...