Gå til innhold

Innflyttingsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er GØY å få i innflyttingsgave? Skal på innflyttingsfest neste lørdag og vil gi noe gøy og uvanlig! Kjør på med tips:):)

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis de har hus med hage så ville jeg kjøpt f.eks en ripsbærbusk, rosebusk, epletre eller lignende. Det har jeg gjort noen ganger, og alltid vært mer populært enn en blosterkvast til å ha inne.

Skrevet

Er du rå på å hekle kan lage en sånn heklet dame til å skjule den ekstra dorullen på badet..............

Gjest overlord
Skrevet

Hør med den lokale fotografen om det finnes gamle bilder av området hvor det nye huset til vennene dine ligger. Evnt. et hvor huset er med dersom det er gammelt. Vi fikk forstørret og rammet inn et slikt bilde for ca 600 kr.

Gjest overlord
Skrevet

Håper hekledame er en spøk. Hadde besvimt dersom jeg hadde fått noe sånt:9

Skrevet

Haha takker for tips, men noe hekledame blir det ihvertfall ikke, ikke kan jeg hekle og disse menneskene er svært moderne. Luddi det med

fotografen, men huset er nytt og før de begynte å bygge der var området rundt bare tettpakket skog!!

Annonse

Skrevet

De har ikke hage, de har bygget terasse overalt, glad i blomster er hun heller ikke,haha jeg vet jeg er vanskelig!!

Skrevet

Hva med et brettspill? Noe dere allerede kan teste ut på festen?

Skrevet

Vi har kjøpt et stativ hvor vårt vennepar kan ha sin dolce gusto kaffe i. De koster 300 kr. Hva synes du om det?

Hvor mye skal en innflytningsgave egentlig koste? Kanskje det er litt lite?

Skrevet

Ooook jeg ser at jeg er verdens vanskeligste person, brettspill hadde jeg aldri fått de med på, og de bruker ikke kaffemaskin for de liker bare kaffen fra moccamaster!! Men takk for tips likevel :)

Skrevet

Vannkoker? Fine rammer som de kan ramme inn bilder i? Vinstativ, vin?

Skrevet

Du vil ha noe gøy og uvanlig, men egentlig høres det ut som de du skal til er ganske konservative?

-prøveleveranse på "Godt levert" (matvarer og middagsoppskrifter for 3 dager, koster ca 590 kr). I hvert fall uvanlig.

-erotisk film (uvanlig og sikkert pinlig)

-talende beskjedlapp (uvanlig og kanskje gøy?)

https://www.adaptor.no/Smartbutikken/I-hjemmet/Entr-en/ECHO-talende-beskjedlapp

Annonse

Skrevet

Synes forslaget med bærbusk var bra jeg! Det hadde jeg blitt kjempeglad for å få :-)

Eller sånne lyslenker med solcellepanel, til å henge i trær/på veranda.

Eller et abonnement på et innredningsblad. Tror du får en grei deal til 199 kr eller lignende.

Skrevet

Alt dere sier hadde passet meg veldig bra, men ikke disse vennene mine dessverre, det er svært vanskelig å kjøpe gave til dem. Altså, de blir veldig glad for alt de får, men jeg vil jo veldig gjerne stille opp med noe som virkelig faller i smak!! Takk for at dere tok dere tid til å tipse:)

Skrevet

Noe til badet?? Håndklær, såpedispensere, knagger eller noe annet matchende? Jeg fikk badeolje og dusjsåpe på kjempefine glassflasker som står fremme og jeg bare fyller på når de er tomme :) Et sett med fancy kaffekopper? sengetøy?

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Høres ut som det er greit å gå for noe safe... jeg tror jeg ville valgt noe mer tradisjonelt og kanskje... spiselig? En gavepose med vin (eller noe annen form for alkohol hvis de drikker alkohol), kanskje en pakke med eksklusiv te, sjokolade/frukt eller liknende... slikt slår aldri feil!

Skrevet

Ja det er mer passende det dere to siste der skriver;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...