Gå til innhold

Fikk seg akkurat en god latter - barnefaren spør om DNA test...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjør ingenting. Bare litt dumt at alt skal ta ekstra tid. Skulle ønske han ville involvere seg mer! Men tror ikke han er helt moden for et slikt ansvar. Han tror det samme om meg...

Annonse

Jepp, han snakker åpent om det meste. Så han får ihvertfall ikke meg til sengs igjen, likevel om han prøver. For i det ene øyeblikket skal han ligge med meg, og i det neste skal han både melde meg til barnevernet og ha DNA test, for så å ligge med meg igjen. Jeg blir ikke klok på han. Og han synes jeg mangler empati?!

Har han flere barn da? Kjipt å finne ut at noen er helt på trynet. Bra du tar det med godt humør. Høres ut som en artig kar... He he

Nei, han har ikke flere barn. Ja, han er artig han ;-)

Nå vil han ikke snakke med meg. Tar den lettvinte løsningen. Han mener jeg lyver, noe han har påstått før også, uten at jeg kan kjenne meg igjen i det han påstår.

Håper han tar seg sammen snart og kommer og snakker med meg istedet for å mene noe på avstand, uten at jeg får svare. Kan hende han og kompisene har satt sammen og snakket og "funnet ut av noe" eller så har han satt for seg selv og tenkt. Jeg mener han trenger hjelp, for han stoler ikke på mange. Jeg har ikke fått høre om noen han stoler på ihvertfall. Det er trist.

Det kommer til å bli problemer om vi plutselig skal begynne å samarbeide uker etter at babyen er født. Jeg skulle ønske han kunne forstå det.

Mannfolk er merkelige. Virker nesten som han prøver å få litt makt over deg, eller om vil sjekke hvor han har deg. Siden du ikke vil ligge med han så faller planen hans litt i fisk..

Kanskje likegreit å la vær å ha kontakt med han, samtidig er det jo ønskelig at barnet har en far.

Hva er planen din nå da?

Annonse

Nei, orker ikke ha noe forhold til han. Det er slitsomt å skulle forholde seg til han i det hele tatt. Men han sier han vil ha noe med barnet å gjøre, og jeg ønsker at barnet skal ha en far, så jeg håper derfor vi kan snakke sammen.

Åh, det er sÅ slitsomt Å forholde seg til sÅnne umodne drittsekker.

Min eks-samboer holder ogsÅ helvete med meg, og truer i hytt og vær med det meste. Tror ogsÅ det er for Å sitte i en slags "makt-posisjon". Du vet jo uansett at det er han som er faren, sÅ det er bare han som driter seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...