Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Hei. Lurer på om barna som har bursdag samme dagen som man går i dyreparken får gratis inngang!? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Har aldri hørt om det og jeg vokste opp i Kr.sand... I så fall er det noe ganske nytt.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Har aldri hørt om det og jeg vokste opp i Kr.sand... I så fall er det noe ganske nytt. Har ikke hørt noe snakk om det altså. Vi vurderer enten kongeparken eller dyreparken på bursdagen til jenta mi, ser at i kongeparken så er det gratis inngang for de som har bursdag så da lurer jeg på om vi bare skal gå der den dagen å så heller ta dyreparken senere i sommer. HI
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Regner med er slikt de i så fall ville reklarmert med på hjemmesider på nett om det var tilfelle at det var gratis inngang! Det kunne jo vært en ide for dem for å lokke til deg folk på bursdager
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Aldri hørt om det jeg heller, og vi bor rett i nærheten og bruker dyreparken mye...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Tragisk!! Kommer aldri til å glemme det, trodde de hadde gratis inngang for bursdagsbarn. Hadde stelt vogna til lillebror som ble 2(eller3år) å han hadde krone på seg. Kom til skranken: å har du bursdag i dag du da? Hvor gammel blir han? Å ja da må han betale! Fy søren! Hadde jeg bare gjort ingenting hadde han kom gratis inn (greit nok hadde han blitt 12 år) men altså han kom inn gratis dagen før for da var han fortsatt 2år! Bursdagen faller på visitt til dyreparken i år også, syter rett og slett med å gå. Når jeg vet at andre parker har gratis inngang for bursdagsbarn. Store populære parken med ingenting ekstra! Anonymkode: 65297...407
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tragisk!! Kommer aldri til å glemme det, trodde de hadde gratis inngang for bursdagsbarn. Hadde stelt vogna til lillebror som ble 2(eller3år) å han hadde krone på seg. Kom til skranken: å har du bursdag i dag du da? Hvor gammel blir han? Å ja da må han betale! Fy søren! Hadde jeg bare gjort ingenting hadde han kom gratis inn (greit nok hadde han blitt 12 år) men altså han kom inn gratis dagen før for da var han fortsatt 2år! Bursdagen faller på visitt til dyreparken i år også, syter rett og slett med å gå. Når jeg vet at andre parker har gratis inngang for bursdagsbarn. Store populære parken med ingenting ekstra! Anonymkode: 65297...407 At det var for noe 🤣 Har du drukket? Anonymkode: b641e...415
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tragisk!! Kommer aldri til å glemme det, trodde de hadde gratis inngang for bursdagsbarn. Hadde stelt vogna til lillebror som ble 2(eller3år) å han hadde krone på seg. Kom til skranken: å har du bursdag i dag du da? Hvor gammel blir han? Å ja da må han betale! Fy søren! Hadde jeg bare gjort ingenting hadde han kom gratis inn (greit nok hadde han blitt 12 år) men altså han kom inn gratis dagen før for da var han fortsatt 2år! Bursdagen faller på visitt til dyreparken i år også, syter rett og slett med å gå. Når jeg vet at andre parker har gratis inngang for bursdagsbarn. Store populære parken med ingenting ekstra! Anonymkode: 65297...407 Men du kan jo ikke bestemme hvilke retningslinjer de har! Anonymkode: 29b38...38b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tragisk!! Kommer aldri til å glemme det, trodde de hadde gratis inngang for bursdagsbarn. Hadde stelt vogna til lillebror som ble 2(eller3år) å han hadde krone på seg. Kom til skranken: å har du bursdag i dag du da? Hvor gammel blir han? Å ja da må han betale! Fy søren! Hadde jeg bare gjort ingenting hadde han kom gratis inn (greit nok hadde han blitt 12 år) men altså han kom inn gratis dagen før for da var han fortsatt 2år! Bursdagen faller på visitt til dyreparken i år også, syter rett og slett med å gå. Når jeg vet at andre parker har gratis inngang for bursdagsbarn. Store populære parken med ingenting ekstra! Anonymkode: 65297...407 Omg Anonymkode: fbe6e...e76
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tragisk!! Kommer aldri til å glemme det, trodde de hadde gratis inngang for bursdagsbarn. Hadde stelt vogna til lillebror som ble 2(eller3år) å han hadde krone på seg. Kom til skranken: å har du bursdag i dag du da? Hvor gammel blir han? Å ja da må han betale! Fy søren! Hadde jeg bare gjort ingenting hadde han kom gratis inn (greit nok hadde han blitt 12 år) men altså han kom inn gratis dagen før for da var han fortsatt 2år! Bursdagen faller på visitt til dyreparken i år også, syter rett og slett med å gå. Når jeg vet at andre parker har gratis inngang for bursdagsbarn. Store populære parken med ingenting ekstra! Anonymkode: 65297...407 Gud hjelpes, du er latterlig. Noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Anonymkode: 61d1c...aee
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #11 Skrevet 2. juli 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tragisk!! Kommer aldri til å glemme det, trodde de hadde gratis inngang for bursdagsbarn. Hadde stelt vogna til lillebror som ble 2(eller3år) å han hadde krone på seg. Kom til skranken: å har du bursdag i dag du da? Hvor gammel blir han? Å ja da må han betale! Fy søren! Hadde jeg bare gjort ingenting hadde han kom gratis inn (greit nok hadde han blitt 12 år) men altså han kom inn gratis dagen før for da var han fortsatt 2år! Bursdagen faller på visitt til dyreparken i år også, syter rett og slett med å gå. Når jeg vet at andre parker har gratis inngang for bursdagsbarn. Store populære parken med ingenting ekstra! Anonymkode: 65297...407 Ok, det er sommer og ferietid, altså, men å være møkkfull så tidlig på ettermiddagen er IKKE greit, totalt uakseptabelt hvis du har barna hos deg. Anonymkode: 43df2...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå