Gå til innhold

Flere med veldig forsinket mens etter forsøk?

Anbefalte innlegg

Gjest usababy

Jeg hadde egguttak, men siden slimhinna var for tynn ville Hausken fryse ned eggene og heller sette inn ved fryseforsøk etter behandling med Progynova.

Nå sitter jeg her og venter på mensen, så jeg får startet opp med Progynova. Jeg venter og venter og venter...nå er det 38 dager siden 1.dag i sist mens...det er lengre enn noen gang.

Er det vanlig at mensen kan bli så forsinket etter forsøk? Nå ble jo ingen egg satt inn etter uttaket, har det noe å si?

For ordens skyld, jeg er ikke gravid.

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Jeg har også opplevd forsinket mens ved to av mine fryseforsøk, og den kom først etter at jeg sluttet på lutinus og progynova. Den er såvidt startet nå 20 dager etter egginnsett ( forsøket ble mislykket )

Jeg ventet 39 dager sist måned før mensen kom så det er ikke unormalt at syklusen blir litt i uorden. Men guri så irriterende å vente på den også!

Gjest usababy

Jeg er ganske fortvilet over hva som kan være galt nå...har gått halvannet uke og ventet på mens så vi får kommet igang med fryseforsøket.

Nå sendte jeg en mail til Hausken for å spørre også. Kanskje de har noen ideer.

Syns det er så vanskelig å gå og vente og lure på om noe er galt. :(

Gjest usababy

Mensen kom inatt, dvs dag 39/40. Ringte Hausken idag, og fikk vite at vi må vente til neste syklus pga feriestengt klinikk.

Kjipt...bare fordi kroppen ikke ville følge vanlig syklus. :(

Men men - bare å håpe på at august blir bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...