all i want is u Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Hei jenter Kan noen hjelpe?? :/ Har fått en annen type innpakning av Ovitrelle denne gangen enn før. Egen penn og greier. Fikk beskjed fra apoteket (og ser at det står på pakningsvedlegget) at den skal oppbevares i kjøleskap (mulig den forrige utgaven også skulle dette, men det fikk jeg aldri med meg i allefall). Men hva gjør jeg nå når jeg skal ta sprøyta om 1,5 time??? Skal innholdet være kjøleskapstemperert ved injeksjon?? Eller må det varmes opp til romtemperatur før jeg injiserer???
Erle85 Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Jeg tok den ut av kjøleskapet ca en time før jeg skulle ta den:) Lykke til
Stjernemagnolia Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Har ingen betydning om den er kjøleskapskald eller ikke. Det som er viktig er å sette den til riktig tid. Lykke til!
all i want is u Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2012 TUUUUSEN TAKK!! Da har dere reddet kvelden tusentusen takk begge to!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå