Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er jeg som står opp med lillegull på natta, det er jeg som bytter bleie da og ammer, raper og duller med ham til han sovner igjen. Mens dette skjer ligger mannen å snorksover ved siden av, uten å våkne! På dagtid er det jeg som gjør det samme 85% av gangene..... Mens mannen sitter å ser på tv eller sitter ute i finværet, sitter på den jævvka dayarn og ser på dritt han kan bestille fra E bay....

Nå er jeg fryktelig lei!!! Mannen er sykemeldt for tiden og hår hjemme sammen med meg og lillegull. Jeg er sliten, trett og sint! Det er ikke en heldig kombinasjon :-(

Fortsetter under...

Hmm, det er kanskje lettere sagt enn gjort , men har du prøvd å snakke med han om det ? Hva er grunnen til sykemelding hans, er det sånn at han har fått beskjed om å hvile osv , eller er det mindre alvorlige ting ?

Det er ofte sånn med menn at de synes at siden du er hjemmet på permisjon pga babyen , så er det du som skal ta seg av alt dom har med barnet å gjøre , ikke lett å få dem til å ta hintet at det ikke sånn ting er ment . Er dette deres første , eller har dere barn fra før , hvordan var det med de i så fall ?

Som sagt lettere sagt enn gjort , men prøv å snakke med han og bare si det som du føler det , prøv å holde hormoner i sjakk hvis det går an da .. ;-)

Forstår veldig godt at du er fortvilet , masse lykke til !

Det er jeg som står opp med lillegull på natta, det er jeg som bytter bleie da og ammer, raper og duller med ham til han sovner igjen. Mens dette skjer ligger mannen å snorksover ved siden av, uten å våkne! På dagtid er det jeg som gjør det samme 85% av gangene..... Mens mannen sitter å ser på tv eller sitter ute i finværet, sitter på den jævvka dayarn og ser på dritt han kan bestille fra E bay....

Nå er jeg fryktelig lei!!! Mannen er sykemeldt for tiden og hår hjemme sammen med meg og lillegull. Jeg er sliten, trett og sint! Det er ikke en heldig kombinasjon :-(

Hadde spurt han om han ikke var far til barnet og hva som gjør at han tror at han er fritatt ansvaret for han. Og ville virkelig forventet en jævla godt svar siden han ikke bidrar..

Ellers, slik som hun over skriver, snakk med han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...