Gå til innhold

Lister meg inn her, har testet positivt et par dager :)

Anbefalte innlegg

...og å se den positive testen lyse mot deg er helt magisk! :D Er etter mine bergninger 4+0 i dag. Noen flere? :) Hvordan har du det? Jeg har veeldig ømme pupper (hatt siden 2 dpo) og det strekker seg i livmor, kjennes ut som om mensen kommer når som helst.

Fortsetter under...

gratulerer mega gøy! ja den følselsen er ubeskrivelig :D det var sånt jeg merket det også ventet bare på mensen ettersom jeg hadde litt stikninger og puppene ikke snakk om dem en gang! aaalt for vondt haha :D Lykke til !

Me too.... har tatt 3 tester nå, men er to streker på de alle... dog litt svak, men bestevenninna mi var helt enig i at d var 2 streker på den!! Om jeg plotter inn syklus på 30 dager ender jeg opp med å være 4+3 i dag.... SYKT!!!!

Har enda ikke fortalt mannen d, vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre d!

Arti, arti, arti :))

Hei, jeg har testet positivt siden søndag, strekene har blitt litt sterkere men ikke mye. Er 4+0 i dag. Tørr ikke helt juble enda, føler det er så tidlig, og skulle gjerne sett en skikkelig sterk strek. Når pleier de å bli skikkelig sterke?

Har dere barn fra før? Jeg har en jente som er 10 måneder i dag, så her blir det to tett dersom alt går bra :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...