Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I tillegg til legeforeskrevne medisiner har jeg blant annet brukt magnyl (blodtynnende) i dette forsøket. Har ikke fortalt legene om dette, men hadde et glass stående fra et tidligere forsøk, så tenkte at denne gangen ville jeg sette alle kluter til.

Tar en tablett hver morgen. Noen som vet hvor lenge man skal ta magnyl/albyl-e etter IKM? Jeg husker ikke fra siste gang og finner ikke de papirene som sa noe om det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143948960-hvor-lenge-bruke-magnyl-albyl-e/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varierer veldig. Noen bruker det hele svangerskapet. Om du har tatt det og det ikke har vært forskrevet er det ikke noe farlig å bruke. Jeg ville sagt det til klinikken- så får de ta stilling til hva du skal gjøre.

Finnes vel ingen regler,,,

Varierer veldig. Noen bruker det hele svangerskapet. Om du har tatt det og det ikke har vært forskrevet er det ikke noe farlig å bruke. Jeg ville sagt det til klinikken- så får de ta stilling til hva du skal gjøre. Finnes vel ingen regler,,,

Takk for svar : ) Da stopper jeg når glasset er tomt, tenkte i utgangspunktet bare å bruke det for å sikre best mulig gjennomstrømning av blod under festeperioden.

Varierer veldig. Noen bruker det hele svangerskapet. Om du har tatt det og det ikke har vært forskrevet er det ikke noe farlig å bruke. Jeg ville sagt det til klinikken- så får de ta stilling til hva du skal gjøre. Finnes vel ingen regler,,,
Takk for svar : ) Da stopper jeg når glasset er tomt, tenkte i utgangspunktet bare å bruke det for å sikre best mulig gjennomstrømning av blod under festeperioden.

jeg fikk beskjed om å bruke det for å få bedre blodgjennomstrømning i livmora og for at jeg har hatt morkakeløsning før, har ikke fått beskjed om når jeg skal slutte med di, men jeg er snart tom så jeg skal snakke med klinikken om dette på mandag. ønsker deg lykke til.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...