Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk med en bekreftelse fra Haukeland om vi har vært igjennom et forsøk. Fikk beskjed om å sende dette inn sammen med kvitteringer.

Men vi har hittil "bare" brukt ca 9000,- på medisiner. Er det da nødvendig å sende dette til Helfo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på :)

Skrevet

vet ikke, jeg sendte inn etter to forsøk for da var jeg (langt) over 15000... lurer på når de kommer på konto;)

Skrevet

Du trenger ikke sende inn rett etter første forsøk, men pass på at det ikke passerer 6 mnd, da mister du retten til støtte for det forsøket! Jeg sendte forsøk 1 og 2 samla siden det var bare en måned mellom.

Første gang gikk det 2 uker til jeg hadde det på konto og neste gang gikk det en måned. :)

Skrevet

Jeg får ta en telefon å høre med de en dag :)

Håper du får pengene dine om ikke lenge monky :)

Skrevet

ja det stemmer som Ele sier at det ikke må være for langt mellomrom mellom forsøkene, så hvis man f eks har pause må man sikkert sende inn selvom beløpet er "for lite"...

men ja, det beste er nok å ringe å spørre:)

Skrevet

Takk for svar :)

Får se hvordan dette forsøket går, så får jeg evt. sende inn papirene etter det :)

Skrevet

Hva er adressen til helfo?:P har funnet flere, så vet ikke hvem jeg skal bruke :)

Skrevet

Jeg ringte helfo og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å sende inn dokumentasjon før du hadde passert 15000 kr.

Skrevet
Hva er adressen til helfo?:P har funnet flere, så vet ikke hvem jeg skal bruke :)

Kommer an på hvilken region du hører til! :)

Skrevet

Blir vell trøndelag eller hva det kalles:) holder til på st.olavs å bor i Levanger/nord-trøndelag

Skrevet

på helfo sin side til høyre kan du skrive inn hvor du hører til så kommer det opp hvilken adresse du skal bruke :)

Skrevet

Dette står på helfo sine sider.

Frist for å sette fram krav om dekning av legemidler ved assistert befruktning (IVF behandling) er 6 måneder etter at egenandelen på kroner 15.315 er oversteget.

Skrevet

Merkelig, i brevet fra st olavs som skal sendes inn så står det at det er gyldig i 6 mnd etter det er skrevet ut, og etter det kan det ikke brukes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...