Gå til innhold

Baby på 6 mnd og gravid igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! Eller, hjelp? Uansett, det er en gledelig overraskelse, og jeg føler meg så heldig som åpenbart har så lett for å bli gravid med mannen min. Riktignok tenkte vi at det kom til å ta litt lengre tid enn første forsøk, men vi tar imot denne graviditeten med glede! Klart det er en del hindringer på veien, og vi kommer til å få en fryktelig hektisk periode når den nyfødte kommer, men det kommer til å være verd det!

åh, jeg gleeeeeder meg til all spenningen det er rundt en graviditet! Gutt/jente, rier, fødsel, UL, ALT!!! AH :) Jeg er så heldig! Og redd... Hehe.

Flere med to tette? Vil bli ca 15 mnd mellom våre hvis denne graviditeten går bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med smått på vei :) jeg er selv gravid med mitt 4.barn, minste ble akkurat 1 år, så blir 21 måneder i mellom de to. Blir travle dager tenker jeg, men det går vel bra :) kos deg med magen :)

Skrevet

Gratulerer :) Jeg har en gutt på 9 måneder, 10 uker på vei ca, så ble vel gravid når han var 7 måneder:) det blir vår nr 4:O

Skrevet

gosh jeg venter førstemann, kan ikke si jeg gleder meg til rier og fødsel!

Skrevet

Gratulerer :)

Har selv en gutt på 5 1/2 mnd, og er to måneder på vei med nestemann.. Tror det blir hektisk ja :)

Skrevet

Vel, jeg mistet allerede for to dager siden, så tulla vår får vente litt med å bli storesøster. Nå bare gleder jeg meg til jeg slutter å blø :) Lykke til alle dere andre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...