Gå til innhold

Shit! 2 dager over termin og jeg har blitt forkjølet!:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sliter på psyken å gå over termin denne gangen. Jeg føler at dette svangerskapet ikke skal ende på leeenge. Tror ikke jeg kommer igang av meg selv denne gangen. I tillegg har jeg blitt forkjøla, vondt i halsen og kroppen så nå skjer det sikkert ikke noe på leeeenge. Vet ikke hvordan jeg skal holde humøret oppe i dagene fremover. Er også innmari redd for at noe skal skje med babyen inni magen nå på slutten. Huff, nå vil jeg bare ha henne UUUT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Får håpe denne forkjølelsen går over til i morgen og kun er et tegn på at ting er i gang. Har du hatt et tøft svangerskap eller?

Selv er jeg 4dager på overtid og kjenner veldig godt til bekymringene om at noe skal skje med knøttet i magen nå på slutten..vet ikke hvordan jeg vil takle det da dette har vært et laaaangt og tungt svangerskap. Men,vet også at sjansen for at noe skal gå galt er veldig liten, og at det er like normalt å føde ei uke før termin som ei over. Så krysser fingrene før fødsel for oss begge innen få dager! God bedring og lykke til.

Skrevet

Nei jeg har hatt en fint svangerskap så har ingen grunn til å sutre egentlig men nå er jeg så utålmodig. Har fått før termin de andre gangene så var så dum å regnet med det denne gangen også!:-/ nå er det mest utålmodigheten og bekymringene som tar på humøret. Vi får håpe vi snart går i fødsel.

Skrevet

7 dager over her og ble snørrete og slapp i går. Forkjølelsessår (herpes) rundt munnen og hele pakka. Mye vondt i kroppen. Og bekymringer rundt baby og overtid da seff. Synes litt synd på meg selv nå kjenner jeg :P

Skrevet

Skjønner dere godt. Nå har jeg litt tid igjen, men har vært sånn de to andre gangene. Spesielt tenkte jeg på det der om noe skal skje med den lille sånn helt på slutten :( Og den tanken har begynt å snike seg inn i hodet mitt nå også. Så krysser fingra for at vi får perfekte små herlige bebiser alle sammen. Og sender dere litt fødestøv! Dere er snart i mål :D

Skrevet

Å, jeg skjønner deg sÅÅÅÅÅ godt! Har termin i dag, og begynner Å bli bedre av en forkjølelse som slo ned som et lyn for 3 dager siden.. Du fÅr legge deg pÅ sofaen, bunkre opp med halspastiller, paracet, myke snytefiller og nesespray og la mannen varte deg opp.

For min del tror eg det var kroppen som ga beskjed om at jeg mÅ hvile fram til den store dagen, og at "nesting-perioden" mÅ avsluttes :-P

God bedring og lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...