Gå til innhold

Hvor mange dager igjen til termin, søndag 24. Juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 23 dager!! Guri, hvor ble tiden av. Og tulla liker seg fortsatt best med rumpa ned :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

60 :) ååå drømte jeg fødte i natt hehe meeen babyen å magen er der fortsatt :P

Skrevet

2dager over termin. Så håper det ikke er lenge igjen nå.

Skrevet

74 :) En stund igjen enda, men det kommer nok til å gå fort fram mot september :)

Skrevet

26, i dag skal fødebagen pakkes :) jeg begynner å bli veldig klar!

Skrevet

26, i dag skal fødebagen pakkes :) jeg begynner å bli veldig klar!

Har såvidt begynt på den jeg og :) selv om jeg ikke tror ho kommer så mye før tiden så roer det liksom stressnerven litt å være klar :)

Skrevet

7 dager på overtid :(

Skrevet

Termin i går. Ingen ting som tyder på at denne lille tassen har det travelt :)

Skrevet

termin i dag, men har vonde mensen smerter men er helt umoden så skjønner ingen verdens ting av dette her.. er 3 min, men aldri vert borti disse smertene før det starter.. og på jordmor i går virka da ikkje som det kom til å skje med det første... vil bare sleppe all smertene nå, er lei av å pinest..

Skrevet

15 dager :-) :-) :-)

Skrevet

62, tjoho! Nærmer seg en ny tier-erobring :)

Skrevet

23 dager igjen. Vasker siste rest av klær og utstyr, pakker fødebagen og prøver å få tida til å gå...:)

Skrevet

39 dager igjen her:-)

Skrevet

+2 begynner å føles som om gutten aldri har tenkt å komme ut (i alle fall ikke på de neste 10 dagene...) ;)

Skrevet

6 dager igjen her.... syns tiden går alt for fort og eg er nok en av de få som håper på å gå over tid... har en del å ordne før den lille kommer ;)

Skrevet

4 dager på overtid her..... så nå begynner det heldigvis å nærme seg om babyen vil eller ikke....

Skrevet

5 dager på overtid... sukk. Håper det ikke blir så mange dagene til.. Dagene begynner å bli litt lange!

Skrevet

20 dager igjen !!!!!

Skrevet

12 dager:-)

Skrevet

18 dager. Første gang jeg teller dager hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...