Gå til innhold

Noen som vurderer å hoppe over juli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ikke prøve i juli mnd. Har en tendens til å bli mye kvalm og uggen i starten av en graviditet. Og kjedelig å dra på ferie og være dårlig.

Hva tenker dere andre. Satser dere uansett?

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10
Skrevet

Ja, vi satser. Under forrige svangerskap kom plagene i uke 8, så satser på at det evt blir slik nå også, for da er sommeren nesten over! :-) Syns det er verre å holde det hemmelig og slikt.

Skrevet

Så lenge som jeg har vært prøver tar jeg heller en ferie kvalm enn å miste en pp :) men det er min tankegang :)

Skrevet

Hopper ikke over juli. Jeg vil gjerne ha et vårbarn og da må man satse for fullt i perioden som gir vårbarn :-) Bedre med feriekvalme enn kvalme rett etter ferien når man skal tilbake på jobb tenker jeg også.

Skrevet

Vi har hoppet over,men det er fordi riksen har stengt i sommermånedene,og jeg orker ikke stresset med om det klaffer når dem har åpent,eller ikke... Blir fort overstimulert,så må følges tett opp,og da er jeg avhengig av at dem har åpent :)

Har bestilt ferie i september vi da,så vi tar et forsøk før turen :)

Skrevet

Her prøver vi enda hardere denne pp. Jeg begynner på skole igjen i slutten av august, og håper da at alt av kvalme har gitt seg.. Ellers bør vi vente til neste sommer igjen, og det blir ikke lett :(

Skrevet

Huff, den var kjedelig bagera! For meg er den eneste grunnen til at vi skal reise bort på en etterlengtet ferietur. Og jeg kjenner jeg trenger ferie! Så kjedelig hvis jeg ev skulle bli skikkelig dårlig form!!

Men har ikke bestemt oss. Tar det hele veldig rolig. Kun kos når vi ønsker:) ikke noe stress:) kanskje vi er heldige da!:) hvem vet!!

Skrevet

Vi fortsetter prøvingen for jeg har veldig lyst på en vårbaby. sist ble jeg kvalm når jeg var 5 uker, men skal stå i det på syden turen ved en eventuell graviditet. Viktigste er å rekke å bli gravid sånn at babyen blir født før 1.september neste år pga bhg plass.

Skrevet

Kjører på her også, men neste pp er me i USA og reiser med fleire andre, så kor mykje sengehygge me får til, er ei anna sak. Legg det uansett ikkje på hylla

Skrevet

Her hopper vi over juli, men ikke fordi vi vil det, vi bor i fra hverandre hele denne sommeren pga jobb..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...