Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk mannen til å gå innom Teknikmagasinet i går og kjøpe Caremaxx. Fant hjertelyden nesten med en gang, og hørte den godt :) Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe doppler, men siden legen ikke ville høre etter hjertelyden på mandag (13 uker) så måtte jeg kapitulere i går morges. Måtte bare få bekreftet at det er liv i magen, og det er det :D

Jeg kjøpte også den fra teknikmagasinet og er veldig fornøyd den fungerer supert selv om det er den billige versjonen . Fant den for første gang for noen dager siden og har siden da hørt hver kveld før jeg skal legge meg :) jeg er 11+ 5 men hører den bedre og bedre for hver dag som går :)

Gjest Shanti ♥
vet dere om noen nettbutikker som selger slike?

www.angelsounds.no

www.teknikmagasinet.no

Teknikmagasinet sin (Caremaxx Doptone) går for å være en piratkopi av Angelsounds, og jeg måtte krangle og pushe skikkelig på dem for å få ut sikkerhetsinfo, men den skal være innenfor grensene.

Annonse

vet dere om noen nettbutikker som selger slike?
www.angelsounds.no www.teknikmagasinet.no Teknikmagasinet sin (Caremaxx Doptone) går for å være en piratkopi av Angelsounds, og jeg måtte krangle og pushe skikkelig på dem for å få ut sikkerhetsinfo, men den skal være innenfor grensene.

tusen takk for linker. <3

Gjest Mammantil2prinser

Hvor kjøpte dere det og hvor fornøyde er dere? Vurderer å kjøpe fordi jeg merker at jeg er litt nervøs når jeg ikke merker noe bevegelse. Er 16 uker. Skal ikke på ul før om 1 mnd...

Jeg kjøpte fra ebay! Betalte vell rett over/under 200kr, og er veldig fornøyd med den!:)

Fikk angelsounds til ca 185 kr via e-bay, veldig fornøyd.

Behovet til å høre hjertelyd var sterkest mellom uke 14 -18 ca. Nå kjenner jeg liv daglig og det er bekreftelse nok. :)

Vi har prøvd å begrense oss til bruk Max en gang i uken, har gått fint. :)

Annonse

Bestilte i går- ellers takk. Har også blitt frarådet det -pga at det kan være vanskelig å finne hjertelyden og at man derfor kan bli stresset. Men er allerede stresset... Så håper den kan roe meg litt ned. Hvis ikke får jeg mase på jordmor istedet... Kjipt å være så bekymret. I mitt første svangerskap var jeg nesten ikke bekymret i det hele tatt. Men så mistet jeg i fjor, så det er vel derfor jeg er så nervøs nå.

Gjest Shanti ♥
Bestilte i går- ellers takk. Har også blitt frarådet det -pga at det kan være vanskelig å finne hjertelyden og at man derfor kan bli stresset. Men er allerede stresset... Så håper den kan roe meg litt ned. Hvis ikke får jeg mase på jordmor istedet... Kjipt å være så bekymret. I mitt første svangerskap var jeg nesten ikke bekymret i det hele tatt. Men så mistet jeg i fjor, så det er vel derfor jeg er så nervøs nå.

I uke 16 vil du vanligvis finne hjertelyden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...