My_my Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Vi skal flytte og jeg er på utkikk etter en del nye møbler. Helt tilfeldig kom jeg over ei nettside som heter www.trademax.no. Jeg klarer imidlertid ikke å finne ut om de har noen butikker som fører merkene deres, og syns i grunn at de meste der var så billig at jeg ble litt skeptisk til om det bare er lureri... Er det noen som har hørt om dette før? Eller som evt har handlet der?
elimeli Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Vurdere oxo å handle der. FANT u for en tid tilbake at de har en butikk i Sverige /7 timer unna oslo der man kunne se møblene live. Tror ikke det er lureri når de har denne utstillingsbutikken.
My_my Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2012 Hvor i Sverige da? For vår del hadde det vært en fordel å prøvesitte før vi evt kjøper... En sofa til titusen bør jo helst være god å sitte i, liksom..!
elimeli Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Det finnes i Gøteborg. http://www.trademax.se/kundservice/butik-goteborg Tenker det samme her. De skal nok være seriøse, for har aldri hørt noe negativt, men har jo ik handlet der selv. Bare vurdert når vi flytter inn i nyt hus.
elimeli Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Når det e både telefonnr og en butikk så må det nu være like trygt som å handle fra jysk og bohus vil jeg tro:)
My_my Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2012 Takk for svar! Du har sikkert rett angående seriøsiteten!
elimeli Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 De hadde kun butikk i helsingborg før som da var 7 timer unna Oslo. Gøte e jo bare 3 tima unna:) Jeg skal selv dra ned å kike på møbler der før okt
Lettie Skrevet 25. juni 2012 #8 Skrevet 25. juni 2012 Ja! De leverer på døra, tok en uke vil jeg tro! Møblene ble billigere MED levering på døra enn å styre med å hente selv. Eneste "negative" var at de ringte fra et utenlandsk nr kl 08:30 for å avtale levering. Jeg lå og sov da, hehe.. Men da kom de innen en halvtime. Er kjempefornøyd med det jeg kjøpte!!
michael123 Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 Ikke kjøp varer fra Trademax på nett. Dårlig service, treg leveranse og dårlig kundeservice. Anbefaler sterkt og holde seg unna bestilling på nett hos dem.
Lettie Skrevet 20. september 2012 #10 Skrevet 20. september 2012 Ikke kjøp varer fra Trademax på nett. Dårlig service, treg leveranse og dårlig kundeservice. Anbefaler sterkt og holde seg unna bestilling på nett hos dem. Jeg er som sagt fornøyd. Fantastisk å få varene på døra til en lavere pris totalt enn å handle selv i butikk. Har ikke prøvd å klage eller noe da, siden jeg var fornøyd med varene. Teppet jeg kjøpte var mye finere enn på bildet og utemøblene akkurat slik jeg trodde de skulle være..
michael123 Skrevet 20. september 2012 #11 Skrevet 20. september 2012 Over 2,5 uker har det tatt uten at jeg har fått varene heller ikke noe beskjed. Ringte dem. Ingen respons. Sendte epost. Igjen ingen respons. Herregud, hvor er kundeservice'n deres egentlig?? Tilslutt kom jeg igjennom på telefon og bestemte og avbestille hele ordren hvor varene skulle bli enda mer forsinkelser. Og nå har de enda ikke kreditert beløpet som er lagt ut???
Mary84 Skrevet 4. mars 2015 #12 Skrevet 4. mars 2015 Vi har hatt elendig erfaring med Trademax så langt, og det er faktisk verdt å legge i 500-1000kr ekstra og kjøpe varen (tilsvarende vare) i Norge. 4 måneder etter å ha bestilt en vare har vi fortsatt ikke fått det vi skulle. Feil vare ble først levert leeeeeeeenge etter hva som var avtalt og står nå og samler støv i leiligheten. Vi har måtte ringe og sende x-antall epost fram og tilbake med Trademax Norge og Trademax Sverige uten at selskapet har kommet og hentet feilvaren (vi bor på 4.etg uten heis - og de har levert en stor benk) og vi venter fortsatt på at riktig vare skal bli levert.
Mary84 Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 Vurdere oxo å handle der. FANT u for en tid tilbake at de har en butikk i Sverige /7 timer unna oslo der man kunne se møblene live. Tror ikke det er lureri når de har denne utstillingsbutikken. Jo - dessverre er det det... Vi har 4 måneders dårlig erfaring med Trademax... Vi har ikke fått penger tilbake eller varen vi bestilte. Kanskje trygt å handle direkte fra butikk med egen henger, men ikke gjør som oss og handle på nett - kan koste dere dyrt..
Frufluffy Skrevet 6. mars 2015 #14 Skrevet 6. mars 2015 Vi har ikke handlet der, men handlet av svensk møbelforetning for mange år siden. Da fikk vi super service, gode priser og sofaen levert og montert. Betalte da de leverte på døren. Vi bor 500 meter unna Bohus som skulle ha 500-1000 for å sette møblene umontert og uutpakket på døra. MEN nå kjøpte vi sofa fra Walter Kristiansen i Mjøndalen wk- mobler.no tror er nettsiden. Super service, gode priser og gratis levert og montert. Veldig fornøyd med sofaen. Betalte når sofen var montert i vår stue. De har hundrevis av sofaer og variasjoner 5 etasjer med sofaer! Derimot skikkelig dårlig nettside. De kjører tilbud med tilbudsavis som varer ganske lenge. Tror du kan be om et godt tilbud uansett. De kjører gratis til feks Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå