Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har fÅtt strekkmerker, når kom de? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det har strekt seg ekstra rundt navlen siste uka, tror det blir merker der.. har 2 1/2 uke til termin.

Gjest AnneS
Skrevet

De kom stort sett den siste måneden med de to første barna. Spent på om det kommer noen gang nr 3...

Skrevet

rundt 5./6. måned....

Skrevet

Kom et par dager før terminen.

Skrevet

Det kom den siste måneden før termin med førstemann.. Håper at det ikke blir så mye mere denne gangen!!!

Skrevet

Venter nr. 3. Ikke ett eneste strekkmerke verken på magen eller puppene. Håper de ikke kommer nå heller. 5 uker igjen.

Skrevet

Oppdaga at det "glinset" rundt navlen rundt uke 34... Viste seg å være strekkmerker. Så det bedre fra siden i speilet. Har termin i morgen, og nå vises de også ganske godt forfra. Som en sol/virvelvind rundt navlen! :-P Får tro de fleste forsvinner etter fødselen. De er ikke så veldig mørke, så sannsynligvis ikke så dype...

Skrevet

Mine kom veldig tidlig. Fra 23-24 uker. Så helt jævlig ut i slutten av svgskapet. Nå som gutten min er 6 mnd, har strekkemerkene bleket veldig. Så driter i de ;)

Skrevet

Ingen med mine to første, men har fått noen små, korte og blålige streker rundt navelen denne gangen. Vet ikke helt hva det er, men.....Tror de små raringene kom i uke 25 eller noe.

Skrevet

Tror de kom rundt uke 33. Nå er de virkelig dype og røde, det klør over hele magen og ser ikke bra ut :( Håper de forsvinner litt etter fødselen. Har smurt meg med gode oljer og kremer helt siden uke 20, men de kom likevel. Nå skal det nevnes at jeg har STOR mage ;)

Skrevet

med nr1 fikk jeg små strekkmerker ved navlen 1-2 veker før termin (pluss overtid 9 dager). Nå som jeg er gravid med nr 2 er jeg redd disse komme til å bli større, eller kommer flere rundt navlen, pga det står så sinnsykt på spreng her sjå meg.

Smører meg hver kveld med god olje, for strekkmerker. Så håper det kan forebygge litt :)

Skrevet

Er så heldig at jeg ikke har fått et eneste strekkmerke etter 3 graviditeter, men denne gangen har jeg fått noen tydelige blå, tynne blodårer på den ene siden av magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...