Snuppelupp1988 Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Har allerede en liten en som absolutt veit hvordan jeg skal ligge om natta. I begynnelsen fungerte alle stillinger, men etterhvert kunne jeg ikke ligge på magen siden lillegutt sparker skikkelig ifra, slutter så fort jeg legger meg på siden Sov så halveis på magen, noe som er uaktuelt 29+3 for han. Han er mye aktiv, men er han misfornøyd så sparker han jaggu meg hardt. Holder på til jeg skifter stilling. Er nå blitt forvist til å ligge på ryggen, men en pute som støtte og da er han veldig fornøyd så klart Men ikke jeg :S Begynner å skjønne at det er en sta gutt med vilje inne i denne ømme magen
3 blå Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Slik er det her også Jeg er 29+4 og han gir tydelig beskjed når jeg ligger på siden slik at det blir litt press på magen. Han er egentlig veldig aktiv hele dagen og sparker hardt ifra! Jeg kan ikke huske at de to andre har vært så fulle av liv inni magen. Det blir vel en travel liten kar dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå