Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Begynte tirsdag ved midnatt, plutselig kom det regelmessige rier med ca 15 min mellom hver. Ved 3 tiden kom de hvert 10 min. Ikke noe spesielt vonde. Men greie nok til at jeg ikke fikk roen til å sove. Kl 5 begynte jeg å kjenne de greit. 5 min mellom hver. Så jeg ringte føden for å få kommet inn på en sjekk for å se hvordan det lå Ann. Var inne i 6 tida og de sjekket meg, og var forberedt på å dra hjem igjen, følte ikke riene var kraftig nok. 4 cm åpning hadde jeg. Og ble pent vist inn på fødestua. Jeg skulle visst føde snart! En time etter hadde jeg 7cm. Og like før halv 8 var det klart til å presse! Visste ikke helt om jeg var klar akkurat da, men hadde vel ikke noe valg. Jeg hadde gruer meg så til akkurat idet hode skal ut, Hehe. Så gikk alt så fort, pressriene kom og jeg skulle begynne å presse mitt første press. Plopp sa det og prinsessa mi var ute! Jeg var jo ikke ferdig med mitt første press! Jeg var i sjokk, skjønte ikke helt at hun var ute alt. Men det var hun. <3 fantastisk! 4 dager før termin kom hun til verden, så klart helt perfekt! Nå nyter vi hvert sekund med enda ei nydelig datter Lykke til alle dere andre!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Gratulerer så masse er sååå misunnelig å lese om alle som føder. Men innen 25 dager er det min tur kos deg med prinsessa. Vi er heldige som får på en så fin tid
Proppolf juni2012 Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Gratulerer såå mye. Hvor stor var den lille prinsessa?
Bamsemams74 Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Gratulerer så mye! Må være deilig å få det overstått og holde den vesle i armene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå