Gå til innhold

Positiv test men streken forsvant

Anbefalte innlegg

Tre dager på rad nå har jeg testet positivt med clearblue. En svak strek har kommet etter to, og innen ti minutter. Men etter ca. et kvarter har den blitt borte igjen. Noen som har hatt samme erfaring med cb? Tror ikm er i dag, men har hatt litt ustabile sykluser, så den kan gjerne være litt senere. Utrolig frustrerende!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143948785-positiv-test-men-streken-forsvant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt jeg. Selv tok jeg digital på ettermiddagsurin etter å gått siste 4 timene uten å tisse og ikke drukket noenting i mellomtida og min slo ut likevel.

Men for å være sikker vil jeg anbefale deg å vente for å ta på morgenen. Skal visstnok mere hcg til for digitale tester slår ut. Så slår ikke testen ut kan du fortsatt være heldig å være gravid hvis det er tidlig. Kommer ann på hvor fort kroppen din produsere hcg

Annonse

Har testa ja, og ingen strek i dag dessverre. Mistenker kjemisk, for kjenner veldig godt igjen symptomer fra da jeg var gravid med nummer en og nummer to. Har hatt veldig ustabile sykluser siste månedene, alt fra 23 til 35 dager. Sånn regnet på gjennomsnittet skulle ikm vært i går, men det kan jo være om mange dager for alt jeg vet. Har i grunn gitt opp håpet nå, men man kan jo være heldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...