Gå til innhold

Håper noen kan hjelpe meg.... VIKTIG!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg skulle hente 3 Gonal F 75 IE på apoteket Men de hadde bare 2. De sjekket i Vestfold, Telemark og Oslo og på hovedlageret i Oslo men det var helt tomt......... jeg trenger 1 Gonal F til tirsdag. Er der noen der ute som vet om et apotek som har en på lager. Hilsen en kjempe fortvilet jente:((((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, en fortvilet situasjon. Håper virkelig det ordner seg for deg! Skjønner ikke hvordan det kan gå tomt for slike medisiner..

Skrevet

Hei

Sjekk med Vitusapotek Volvat eller Aleris, Oslo. Evt Rikshospitalets apotek eller Ullevål.

Skrevet

Jeg har en uåpnet eske gonal-f liggende som jeg skal selge. 900 IE. 1800 kroner. Bor i Oslo sentrum. Send meg pm om du er interessert.

Skrevet

Hei igjen:) Ja det skulle ikke vært mulig å gå tom for medisiner.... veldig rart. Men tusen takk for rådet om å ringe rundt selv på apotek Miss Taurus. Jeg fikk tak i Gonal F på Vitus apotek Colosseum i Oslo. De skulle sende den hjem til meg i posten siden jeg bor et godt stykke unna. Er skikkelig lettet nå ja :) :) :)

Skrevet
Jeg har en uåpnet eske gonal-f liggende som jeg skal selge. 900 IE. 1800 kroner. Bor i Oslo sentrum. Send meg pm om du er interessert.

Fikk tak i gonal-f på 75 IE på colosseum apotek. Men takk for at du tilbød meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...