Gå til innhold

kanskje jeg skal liste meg forsiktig inn hit? (er det noen kjente fra ssistert befruktning her??)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja jeg var på ultralyd 14 juni. Da var jeg i følge ul 7+6, og bønna hadde det fint. Så vidt over 9 uker nå, og dagene går fryktelig tregt. Sånn bortsett fra vonde pupper, kvalm og sulten, så er det fortsatt vanskelig å tro på at jeg er gravid. Men det kommer nok :)

Hvordan går det med dere da?

å så godt å se at alt er bra:) ja jeg lurer på når jeg skal forstå dtte, de som har visst dette blir så glad og tårene renner og jeg skjønner ingenting! ellers er jeg er stor i magen allerede, sulten, tørst, tissetrengt på natta, mye action nederst i magen og litt kvalm og svimmel..... synes det virker lenge til fredag 13(!) juli da jeg skal på ul, håper det er liv og spent på om det er 1 eller to ;)

Åh, jeg håper det går strålende for oss alle!

Jeg er sååå spent på ul i morgen, håper alt står bra til!! Nervøs!! Men nå vet jo jeg at det i all ikke er to, det må jo være enda mer spenning når man ventet på å finne ut det!! :D :D

åå skjønner du er spent! nei men det viktigste er at alt ser bra ut og jeg innbiller meg liksom at det blir mer virkelig når man hører hjertelyden, det må jo være helt spesiellt:)

så glad jeg fikk time før ferien, på sykehuset var det helt fullt og 30 i kø, så måtte privat og bare flaks jeg fikk time der også! betaler gjerne for å få vite før ferien:)

lykke til i morra Ele, gleder meg til å høre hvordan det var:) er formen din fin??

Annonse

Formen er ganske fin ja, ikke kvalm i alle fall! :) Eneste som sliter litt er at jeg et potte tett i nesen og sliter med å sove, og når jeg er trøtt fra før så blir jeg litt frynsete! Menmen, jeg fikk i det minste tillatelse fra legen min om å bruke bittelitt nesespray, så jeg har sovet noen netter nå, så jeg har kommet litt til hektene! Skal spørre mer om råd i morgen til ul-legen min! :)

Ellers så ser jeg fullstendig gravid ut og har én bukse jeg kan bruke, så om det er liv på ul i morgen skal jeg rett og slett vei å prøve mamma-kær, selv om det er latterlig tidlig for det på 7+3! :P

å så slitsomt å være så tett! kan du bruke saltvann spray? tenkte evt innimellom den andre... hehe kjenner meg igjen med det med magen, får på buksene, men klarer ikke sitte med de, og jeg er bare 4+4!! jeg har vært kvalm igår og idag så nå er jeg spent på tiden fremover!

litt gøy å kjøpe nye klær og da selvom det er tidlig:)

Jeg har litt angst for å kjøpe nye ekte mammaklær da, så redd for at det ikke går bra, også blir de liggende der å stirre på meg fra skapet! :P

Oh, kvalmen har jeg sett mye av på forumene her ja, jeg merker den også om jeg ikke sover nok, så det er mitt beste råd, sooove myyye!! ;)

Jeg har prøvd saltvannsspray ja, men det funker ikke. Er ikke snørrete, men bare opphovna, så det er ingenting anna enn ekte saker som funker, så jeg er spent på tiden fremover, får helt panikk av å være så tett, så håper legen kan gi noen gode råd! :)

jeg ser den, selv bruker jeg sommerkjole m tights og cardigan( er jo ike helt sommer enda) eller stoffbukse med litt stor singlet over, ikke verdens fineste alltid men behagelig;)

ja mulig det er noe underskudd på søvn her, håper det er derfor!! håper det løsner i nesa snart så du får sove ordentlig:)

tenk i morra skal du høre livstegn til skatten for første gang:)

Jeg har hatt positiv test. Er 3+2. Veldig tidlig og er spendt på hvordan det skal gå videre. Håper jeg er ferdig med å stå i denne hengemyra og kan planlegge neste steg i livet.

Fikk satt inn 3 dagers. Og har positiv test. Det betyr at noe har festet seg. Jeg har hatt insett i naturlig syklus- ingen medisiner som forstyrrer. Er 9 dpo idag. Er tidlig- ja:)

hei:) jeg husker jo dere, så koselig :) agnes hvordan ligger du an? og tante troll, vært på tidlig ul? :)

Jeg var på tidlig UL 15.juni (7+2). Alt så fint ut heldigvis. Spiren var litt over 1 cm og vi kunne se hjerte banke. Tiden frem mot UL gikk ekstremt sakte ja. Fikk beskjed av legen at nå kunne jeg bare nyte å være gravid og ikke bekymre meg. Men merker at det fortsatt er litt vanskelig å tro at dette faktisk kan gå bra. Jeg er heldigvis i fin form. Sluppet unna kvalme, men ekstremt trøtt og selvfølgelig ømme bryster og litt murringer nederst i magen. Veldig kjekt å se at vi er flere fra ass.befr. her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...