Fru Tuttemor Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Er så lei av å telle uker... noen som vil telle sammen med meg å se om di får samme uken som meg ? Permisjonen skal starte 6august (uke32)..Da får jeg at min del (skal ha alle ukene) slutter 8 april(uke15) og mannens slutter 1 juli(uke 27)..da har vi valgt 100%...Er totalt 47 uker... Stemmer dette eller må jeg telle på en annen måte.. Brukte NorskKalender.no Takk hvis dere gidder å telle sammen med meg.. Sist gang talte jeg sammen med en på tlf fra Nav å da ble det 3 uker feil,lite sjokk da når jeg fikk siste utbetalingen fra nav da..han hadde talt 3 uker lengre og jeg trodde på han..Blæh..Min feil da siden jeg skulle sjekket da papirene kom i postn..Meen samma det..håper jeg ikke har talt feil nå..
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Eg fylte ut kalkulaturen på nav.no; den forteller deg lengden på permisjonen med begge alternativa.
Gjest Adventstjerna Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Høres veldig riktig ut uten at jeg har sjekket mot kalender. Men selv starter jeg permisjon 27.juli og skal tilbake til jobb 1.april.... Skal også ha 100 % lønn
mømø Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Lurer på noe angående den søknaden. føler meg litt dum Men skal søke 100% men pappan skal jo ha permisjon også, må jeg regne de ukene han skal ha perm inn i de ukene jeg søker om, eller kommer de i tilleg og han må søke om det selv etterpå? ble plutselig så usikker
OptimistHoppa Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 (endret) Han må søke om "sine" 12 etterpå, så første søknad er om "dine" 35 uker Når du får svar på din søknad får far samtidig et brev om hvordan han skal søke om sine uker. Endret 23. juni 2012 av OptimistHoppa
Aliniane Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Men når du søker og velger 100% eller 80% så er det styrende også for hans uker, bare så du er obs på det. Dere kan ikke ha ulike valg der.
Heira☆ Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Huff ja, det er ikke bare bare å søke om foreldrepenger! Jeg gikk rett og slett til personalkontoret (jobber i kommunen) og fikk de til å telle og fylle ut antall ferietimer og alt som skal til for å få regnestykket til å gå opp. For det der er jammen meg ikke lett!!
Fru Tuttemor Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2012 Takk for svar Da setter vi det inn i søknaden og håper det er rett Ja det er et lite styr med søknadene men håper det går bra
Fru Tuttemor Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2012 Eg fylte ut kalkulaturen på nav.no; den forteller deg lengden på permisjonen med begge alternativa. Har du link til denne kalkulatoren ?Fant den ikke...
HeidiL Skrevet 24. juni 2012 #10 Skrevet 24. juni 2012 Gå på nav.no På venstre side står det "selvbetjening på nav.no" i stor rød skrift. Under det er det flere kategorier - du skal velge "beregn foreldrepenger" som står under blå overskrift; "dine familietjenester" Håper du finner den, den er veldig nyttig får en idé om hvor mye dere får utbetalt i uken også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå