Gå til innhold

Hva er det som foregår? ;p

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har i noen dager hatt kynnere, ganske kraftige kynnere (gjennom hele dagen, men på ingen måte regelmessig) + litt mensmurringer..

Husker ikke å ha hatt kynnere i første svangerskap, så dette er helt nytt for meg :P

Så i løpet av i går og idag har magen sunket ganske bra ned.. Sist jeg var til JM hadde hodet nesten festet seg, i uke 34 (unormalt for 2.gangs??)

Hva er det som foregår tro? Kan vell ikke være fødsel som lurer rundt hjørnet? (uke 36 nå) Hva er "normalt" for 2. gangs? modning maybe?

I'm clueless ;o

Endret av Feb08 & Juli12 <3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtest ut som modninga hos meg da jeg var gravid første gangen. og at magen har sunket er vel kansje for babyn ha festa hode.

Skrevet
hørtest ut som modninga hos meg da jeg var gravid første gangen. og at magen har sunket er vel kansje for babyn ha festa hode.

Men er det ikke slik at når hodet har festet seg hos 2.gangs så er fødselen nærliggende? Mener det er sånn at med nr 1 så fester hodet seg i god tid før fødsel..

Vet at det ikke trenger å bety fødsel nå, men kanskje i løpet av 2-3 uker? ;p umulig å si..

Skrevet

Både da jeg var 2 gangsfødende og tredjegangs opplevde jeg det du beskriver.

Av og til så virket det bare som om fødsel lusket like om hjørnet.

Det er mange som ikke opplever kynnerei første svangerskap, men så får de det med renter nesten de neste svangerskapene.

Mine kunnere har bare blitt hardere og hardere for hvert svangeskap.

Hodet festet seg i uke 33 med min andre, rundt samme tiden med første.

3djemann festet aldri hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...