Gå til innhold

da var bil sete i hus :) og vogna er bestillt :)

Anbefalte innlegg

kjøpt maxi cosi til mageboeren :) og besafe bil stol til storesøster :) super flax i dag.. - 400 kr på alle seter.. og basen :) 1200 kr spart :)

og bestillt den fineste simo duo vogna. brun og sand :) gleder meg til og trille tur med babyen og storesøster på slep :)

nå er det bare og sende søknad om foreldre penger til nav igjenn så kan babyen bare komme :) (om en stund hvertfall :) )

Fortsetter under...

kjøpt maxi cosi til mageboeren :) og besafe bil stol til storesøster :) super flax i dag.. - 400 kr på alle seter.. og basen :) 1200 kr spart :) og bestillt den fineste simo duo vogna. brun og sand :) gleder meg til og trille tur med babyen og storesøster på slep :) nå er det bare og sende søknad om foreldre penger til nav igjenn så kan babyen bare komme :) (om en stund hvertfall :) )

Så gøy å få handla litt..:) er seng osv i hus også? Hvor langt er du på vei?:)

ja kjempe gøy :) senga mangler.. men vugga er på plass :) skal kjøpe seng innen ett par uker tenker eg :)

er 27+ 3 :) så føler eg er tiligt ute, men orker ikkje tanke på stor handling når det nermer seg slutten :P

har du handla inn noe stort enda ? ser du skal ha mnd etter meg :)

Jeg syns egentlig ikke at det er så tidlig jeg.. etter uke 30 tror jeg ukene går ganske fort asså.. hehe..

ja jeg et 25+4 idag, så termin bare et par uker etter deg:)

Men ikke kommet igang med shoppinga.. mest fordi vi skal male babyrommet og gjøre det klart til å sette opp møbler..

Mulig jeg skal få kjøpt vogn og bilsete snart hvertfall.. gleder meg.

Da blir plutselig alt virkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...