Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg er så varm og tørr nedentil. For en stund siden (noen uker) følte jeg at det bare rant og rant av meg, så jeg tok en canesten kur (både vagitoren og krem). Da forsvant utfloden. Nå finnes det ikke utflod, og jeg føler jeg er tørr nedentil hele tiden, faktisk veldig ubehaglig. Omtrent som når en blir solbrent (enkleste forklaring).

Kan dette være en soppinfeksjon? Vil ikke behandle unødvendig mye med slike preparater heller, og jeg er selvfølgelig vekkreist nå (går ikke på legevakten for å spør :P )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143948627-er-det-sopp-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det ikke klør, eller lukter veldig. evnt klumper. så er det nok bare en ubalanse. som kan bedres med fek: Laktal. Men beste er å ikke vaske seg som en gal, og bare bruke vann. Ligge og sove naken og tisse og vaske seg etter sex:) men vann det er mer enn nok:))

Prøv og bytt til større "truser" kan også hjelpe:) og av bommul.

Ved en graviditet, så kan man ha endret "tilstand" der nede uten att det trenger å være noe,men det er hormonene som regjerer. Mere utflod, svulmen osv.. :) Søk litt på nettet så kansje du kan finne ut noe der:) Lykke til

Takk takk! Lukter ingenting, og overhode ingen utflod i det hele tatt. Bare veldig varme-følelse og "tørr". Vasker meg kun med rent vann, bruker kun bomulls truser (hipstere som er løse). Prøvde en natt å sove helt naken for at huden skulle ha luft, men er ikke vant med det, så det ble lite søvn den natten ;)

Oki, men da kan det hende du bare trenger noe som roer litt ned og gir fuktighet, fek aloevera eller Aco intimate care soothing cream 50 ml som selges på apoteket:) Er også tilhørende intim såpe.

Ligge naken er det beste, så bare du blir vant til det så sover du nok bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...