Gå til innhold

Da var bekkenplagene og kynnerene her...... 21+2

Anbefalte innlegg

Ingen tvil lenger! Nå er bekkenplagene fra de to forrige svangerskapene tilbake. Jeg som håpte at dette svangerskapet skulle bli annerledes. Men så skal jeg ikke plage, for jeg har ikke bekkenløsning "bare" bekkenlåsning. Men det er så inni granskauen vondt! Klarer ikke sitte, ligge eller stå uten at jeg må vri meg i helt unaturlige stillinger. Og kiropraktoren min har ferie....... buhu...... få kiropraktorer her i distriktet, så jeg må nok fint vente til etter ferien (dvs i august).

Og kynnerene er så absolutt på plass igjen! Har en aktiv, veldig aktiv, 2 åring som løper over alt. Og hver gang jeg må skynte meg for å ta han så kjenner jeg kynnerene (ikke at jeg klarer å spurte noe sted med mitt bekken, som min 2 åring vet til å utnytte).

Det var dagens syteinnlegg fra meg. Vet at mange har det mye verre og er sengeliggende, men jeg kjenner at frustrasjonen tar meg nå jeg er vant med å være super aktiv - springer etter min 2 åring som er høyt og lavt, mens jeg gjør husarbeid, hjelper 4,5 åringne med skrivingen, og disker opp til middag fra bunn av etter en lang dag på jobb - og jeg trives med å ha det slik. Er liksom ikke en person som klarer å ta det rolig.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...