Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Vi reiser til Kreta i august og da er gutten vår ca 6mnd.

Hvilke vogn anbefaler dere? Har lyst å ha han mot meg.

Har fra før en emmaljunga nitro city. Men føler den er litt stor og ta med for 2 uker og TFK' en vår ser han vekk i sportsdelen.

Har sett litt på quinny zapp, syns den virker utrolig grei. Har også fått tilbud om å låne en maclaren trille. (vet ikke hvilke type, men da ser han vekk fra oss igjen.)

Har du noen favoritter? eller erfaring fra syden:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143948559-perfekte-vogn-til-syden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte Maclaren techno xt når mini var 6 mnd og hadde med på ferie. Sitter og ligger perfekt i den, så trenger virkelig ikke orket å ta med store bagvogna. Men dere må jo forsikre dere om at det er machlaren med full liggestilling da såklart.

Vi er super fornøyd med machlaren og har hatt den med på 3 ferier, da han var 6 mnd, 10 mnd og 12 mnd. Ligger, sover og sitter like bra i den som i vanlige sportvogna. (emmaljunga) Men den er bare framover da, men synes ikke det gjør noe. Det er et sånn lite vindu bak på sjermen som du kan se inn til ungen når du triller.

Annonse

Takk for svar, min søster har prampack som vi skal låne uansett hvilke vogn vi tar med oss.

Tror ikke han kommer til å han noen problem med å sovne i noen vogner. Han har et godt sovehjerte. Machlaren har full liggestillig, men litt usikker siden der er vekk fra den som kjører. Hadde vi vært hjemme hadde det ikke vært noe problem, men føler ofte at folk kan være litt innpåslitne når det er små barn i vogn. Og ønsker ikke at de lokale skal komme så tett innpå han. Noe som de ikke får så lett mulighet til om han sitter mot oss.

Syns det er er fryktig vanskelig valg og bestemme hvilke vogn vi tar med oss, kommer sikkert til lure på det helt til vi reiser.

Men takk for alle svar og innspill, de vil bli tatt med i valget:)

Og ønsker ikke at de lokale skal komme så tett innpå han.
Ha ha måtte le litt av denne :) Ville ikke bekymret meg nevneverdig, grekere er stort sett ganske trivelige og oppegående mennesker :)

Hi

Ja, skjønner det. Ble litt feil. Men har opplevd før når jeg har reist med andre som har små barn at folk skal hilse, kose og står med hode nede i vognen. Og det er ikke noe jeg er så veldig gla i. Men regner med det skal gå fint:)

Har falt veldig for Quinny zapp xtra i brun. Så tror jeg bestiller den og så ser jeg hvilke av vognene jeg tar med meg ned. Hvis ikke er den liten og grei og bruke her hjemme når vi bare skal rett inn noen steder eller har mye i bilen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...