Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med den nye Comfort plus bagen?

Jeg har ikke sett den "live, men på bilde ser den både større og lunere ut. Og hvis det stemmer, så er målene 86x38 cm og det er ikke verst.

Jeg valgte bort Teutonia fordi jeg ikke likte Fashion bagen noe særlig. Men om jeg får et barn til en gang, skal Teutonia med Comfort Plus bag absolutt vurderes.

Det hørtes spennende med Comfort plus bag, var innom en butikk som forhandler teutonia, men de hadde ikke den inne. Hun som jobbet der visste heller ikke om den var kompatibel med spirit s3. Skulle gjerne visst mer om det, pris og evt. annet som er verdt å vite om den ;) Noen som vet?

Det hørtes spennende med Comfort plus bag, var innom en butikk som forhandler teutonia, men de hadde ikke den inne. Hun som jobbet der visste heller ikke om den var kompatibel med spirit s3. Skulle gjerne visst mer om det, pris og evt. annet som er verdt å vite om den ;) Noen som vet?

http://www.kopbarnvagn.se/no/artiklar/barnevogner-barnevogn-billig/teutonia-barnevogner-utstyr/teutonia-utstyr/teutonia-comfort-plus-liggdel.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...