Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Har et spørsmål. Overhode ikke for å dømme, men lurer veldig. Hva gir denne sexen dere? Når dere har sex, kler på dere og går hjem. Så møter dere den samme partneren eller en annen kun for sex, ferdig, går hjem. Hvilken utbytte har dere av det? Sex uten følelser? Og hvordan klarer dere å slå av følelsene og kun konsentrere på inn-og-ut? Har selv vært singel og prøvd meg frem, men endte hver gang med å føle meg brukt og skuffet siden det bare var sex. Enda mer svir det når denne elskeren din finner kjærlighet og flytter sammen med noen. Da føler man seg som en oppblåsbar barbara på en måte... Og nei, har ikke hatt sex med mange, men har hatt et par elskere da jeg var singel i noen år. Har samboer nå, og sex i forhold kan ikke sidestilles med meningsløs sex med tilfeldig elsker, ONS og lignende.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 hei, er ikke singel nå lenger, men har vært det før i perioder, og hatt uforpliktende sex. det er ikke så komplisert egentlig, men man må passe på følgende: han må være god i sengen, og hyggelig selvsagt, og så må man vite med seg selv at man ikke skal bli sammen med vedkommende, og så må man passe på å ikke treffe ham for ofte, da det ellers kan komme følelser. Og så må man kunne spille spillet, og være litt femme fatale... Dette egner seg ikke for alle... Man må se på sexen som ren nytelse, akkurat som en runde på spa, og ikke som kjærlighet. med rett følelsesmessig distanse så kan det bli spennende lidenskap:) og man må ikke ha sosial kontakt mellom treffene...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Grunnen til jeg har det nå er at jeg stoler ikke på noen lenger men har behov. han jeg var sammen med var utro mot meg lenge og bedrev så mye snusk bak min rygg at hele min selvtillit er knekt. Det hjelper meg litt å ha uforpliktende sex for det betyr at noen finner meg seksuelt tiltrekkende akkurat nå trenger jeg bare litt bekreftelse. Jeg vet det er feil, men det hjelper meg å komme meg videre. Og føler jeg er god til å slå av følelsene mine når det kommer til sex..er flinkere til det enn å investere følelsene mine i en person som mest sannsynlig kommer til å skuffe deg. Var singel lenge før jeg ble sammen med eksen og litt av det samme der. Har hele tiden blitt fortalt at jeg er ditt og datt og da når plustelig så mange var interessert i meg dog seksuelt så var det så deilig. Noen av de ville være kjæreste med meg men jeg var redd for å binde meg. Det er jeg nå og livredd for å bli såret tråkket på og strippet for selvtillit igjen.. bare skrive det så blir jeg lei meg..men ikke det at uforpliktenede sex går innpå meg..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Okei, jeg må starte med at jeg foretrekker ikke uforpliktet sex forran forhold men når jeg var singel gjorde det meg ingenting å ha det Det handlet for meg ikke om å slå av følelser, men å beskytte meg selv og passe på at jeg ikke fikk det.. At jeg var sikker på hva jeg ville, og hva den andre ville.. Jeg var nysingel og jeg er generellt veldig gla i nærhet og sex.. Vil selvfølgelig heller ha det da følelser er involvert, men det var bare digg å slippe de følelsene også.. Jeg kunne ringe han når jeg ville ha meg.. Han kom hit, noen gang tok vi etpar øl og snakket sammen (vi var gode venner) og noen gang ble det at man gikk rett på soverommet.. Jeg fikk den sexen jeg ville ha..tilogmed den kosen jeg ville ha etterpå..åsså fikk jeg sove alene Det funket suveret for meg da jeg var klar på ovenfor meg selv og han hva jeg ville.. Jeg trengte noen som kunne være der akkurat når jeg ville. Det funket etpar måneder, før han begynnte å snakke om følelser Har aldri vært no fan av one night stands, da det er lite jeg føler er kleinere enn å våkne sammen om morgenen Liker heller ikke å ha "fremmede" i senga mi ei heller liker jeg å ta en walk of shame Men jeg hadde bare godt av litt uforpliktet sex.. Jeg synes det var godt å ha den kontrollen over situasjonen, det å kunne styre retningen..noe jeg aldri klarer med følelser Jeg fikk behovene dekt, fikk kosen og jeg fikk være singel..som jeg trengte å være Alt var bare fryd så lenge det varte
Berta_78 Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Folk er bare veldig ulike. Jeg har alltid likt å være kjæreste; ha en spesiell - og aldri hatt interesse for sex utenfor et forhold. Har aldri hatt ONS. Ikke fordi jeg er så innmari prippen, men fordi sex og følelser er uløselig knyttet for meg. Jeg vet at mange av mine venninner synes det er gøy. Jeg hater å være intim med folk jeg ikke kjenner så godt. Det gjelder for øvrig ikke bare sex. Men har hatt mange kjærester, da!
Gjest Pusikatt Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Når jeg var singel og hadde sex med diverse folk, var det selvfølgelig fordi jeg hadde lyst på sex. Egentlig ingen annen grunn.
Himmel og hav Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Reklame slettet. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Har et spørsmål. Overhode ikke for å dømme, men lurer veldig. Hva gir denne sexen dere? Når dere har sex, kler på dere og går hjem. Så møter dere den samme partneren eller en annen kun for sex, ferdig, går hjem. Hvilken utbytte har dere av det? Sex uten følelser? Og hvordan klarer dere å slå av følelsene og kun konsentrere på inn-og-ut? Har selv vært singel og prøvd meg frem, men endte hver gang med å føle meg brukt og skuffet siden det bare var sex. Enda mer svir det når denne elskeren din finner kjærlighet og flytter sammen med noen. Da føler man seg som en oppblåsbar barbara på en måte... Og nei, har ikke hatt sex med mange, men har hatt et par elskere da jeg var singel i noen år. Har samboer nå, og sex i forhold kan ikke sidestilles med meningsløs sex med tilfeldig elsker, ONS og lignende. Nå er jeg kanskje litt eldre enn deg eller kanskje bare litt annerledes enn deg? Jeg ser på meg selv som et seksuelt vesen i tillegg til alt det andre som definerer meg, og gjensidig nytelse, kos og sex gir meg mye i seg selv. Ser aldeles ikke på det som meningsløs sex, og det er langt mer enn inn/ ut . Jeg er ikke så glad i ONS siden man ikke helt vet hva man får/ vet om man er kompatible, og jeg har ikke noe ønske om å finne noen jeg kan ha et forhold til på nåværende tidspunkt. Men jeg har en oppmerksom og dyktig elsker på nåværende tidspunkt, og nyter det. Jeg har hatt to elskere tidligere for mange år siden også, men begge spurte om jeg ville møte barna deres etter et halvt års tid, og da forsto jeg at vi nok ikke lengre var helt enige i hva slags relasjon vi ønsket å ha... Må dra nå, men kan svare enda litt mer senere. Anonymous poster hash: c83fa...b9c
<3 2G <3 Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 Når jeg var singel og hadde sex med diverse folk, var det selvfølgelig fordi jeg hadde lyst på sex. Egentlig ingen annen grunn. Hvorfor svare på en tråd som er snart to år?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Når jeg var singel og hadde sex med diverse folk, var det selvfølgelig fordi jeg hadde lyst på sex. Egentlig ingen annen grunn. Hvorfor svare på en tråd som er snart to år? Det var ikke Pusikatt som hentet opp igjen tråden - det var det en spammer som gjorde... Anonymous poster hash: c688d...197
Gjest stef998 Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 Når jeg var singel og hadde sex med diverse folk, var det selvfølgelig fordi jeg hadde lyst på sex. Egentlig ingen annen grunn. Hvorfor svare på en tråd som er snart to år? Det var ikke Pusikatt som hentet opp igjen tråden - det var det en spammer som gjorde... Anonymous poster hash: c688d...197 Hei jeg spammer ikke, dette er trist å synn att folk opfatter spørsmålene mine som spam, men jeg forstår jo at menn ikke er vælkommen her
Gjest Kira Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Tråden er nok en gang moderert for spam. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Har et spørsmål. Overhode ikke for å dømme, men lurer veldig. Hva gir denne sexen dere? Når dere har sex, kler på dere og går hjem. Så møter dere den samme partneren eller en annen kun for sex, ferdig, går hjem. Hvilken utbytte har dere av det? Sex uten følelser? Og hvordan klarer dere å slå av følelsene og kun konsentrere på inn-og-ut? Har selv vært singel og prøvd meg frem, men endte hver gang med å føle meg brukt og skuffet siden det bare var sex. Enda mer svir det når denne elskeren din finner kjærlighet og flytter sammen med noen. Da føler man seg som en oppblåsbar barbara på en måte... Og nei, har ikke hatt sex med mange, men har hatt et par elskere da jeg var singel i noen år. Har samboer nå, og sex i forhold kan ikke sidestilles med meningsløs sex med tilfeldig elsker, ONS og lignende. Nå er jeg kanskje litt eldre enn deg eller kanskje bare litt annerledes enn deg? Jeg ser på meg selv som et seksuelt vesen i tillegg til alt det andre som definerer meg, og gjensidig nytelse, kos og sex gir meg mye i seg selv. Ser aldeles ikke på det som meningsløs sex, og det er langt mer enn inn/ ut . Jeg er ikke så glad i ONS siden man ikke helt vet hva man får/ vet om man er kompatible, og jeg har ikke noe ønske om å finne noen jeg kan ha et forhold til på nåværende tidspunkt. Men jeg har en oppmerksom og dyktig elsker på nåværende tidspunkt, og nyter det. Jeg har hatt to elskere tidligere for mange år siden også, men begge spurte om jeg ville møte barna deres etter et halvt års tid, og da forsto jeg at vi nok ikke lengre var helt enige i hva slags relasjon vi ønsket å ha... Må dra nå, men kan svare enda litt mer senere. Anonymous poster hash: c83fa...b9c Det har ingenting med alder å gjøre, men kanskje personlighet? Anonymous poster hash: 97ae1...228
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Selv om det er en gammel tråd, så er det vel et passende tema for damene her inne Som singel har jeg hatt mine elskere. Som regel har det ikke vart mer enn maks 2 måneder. En gang pga at mannen var direkte ufin-han behandlet meg som et hull. Jeg ville ikke være kjæresten hans, men man trenger ikke glemme normal folkeskikk selv om man "kun" er elskere. En annen elsker fikk følelser for meg og da endte jeg hele greia. De andre har endt pga den ene eller andre fant jeg kjæreste. For meg kan sex være ren nytelse. Som en god massasje. Jeg trenger ikke ha følelser for den jeg har sex med. Sex er spennende og godt. Men folk er veldig forskjellige mtp følelser og sex. Lytt til deg selv, så finner du svaret om du er laget for uforpliktende sex. Anonymous poster hash: 493d9...163
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #15 Skrevet 17. juni 2014 Har et spørsmål. Overhode ikke for å dømme, men lurer veldig. Hva gir denne sexen dere? Når dere har sex, kler på dere og går hjem. Så møter dere den samme partneren eller en annen kun for sex, ferdig, går hjem. Hvilken utbytte har dere av det? Sex uten følelser? Og hvordan klarer dere å slå av følelsene og kun konsentrere på inn-og-ut? Har selv vært singel og prøvd meg frem, men endte hver gang med å føle meg brukt og skuffet siden det bare var sex. Enda mer svir det når denne elskeren din finner kjærlighet og flytter sammen med noen. Da føler man seg som en oppblåsbar barbara på en måte... Og nei, har ikke hatt sex med mange, men har hatt et par elskere da jeg var singel i noen år. Har samboer nå, og sex i forhold kan ikke sidestilles med meningsløs sex med tilfeldig elsker, ONS og lignende. Nå er jeg kanskje litt eldre enn deg eller kanskje bare litt annerledes enn deg? Jeg ser på meg selv som et seksuelt vesen i tillegg til alt det andre som definerer meg, og gjensidig nytelse, kos og sex gir meg mye i seg selv. Ser aldeles ikke på det som meningsløs sex, og det er langt mer enn inn/ ut . Jeg er ikke så glad i ONS siden man ikke helt vet hva man får/ vet om man er kompatible, og jeg har ikke noe ønske om å finne noen jeg kan ha et forhold til på nåværende tidspunkt. Men jeg har en oppmerksom og dyktig elsker på nåværende tidspunkt, og nyter det. Jeg har hatt to elskere tidligere for mange år siden også, men begge spurte om jeg ville møte barna deres etter et halvt års tid, og da forsto jeg at vi nok ikke lengre var helt enige i hva slags relasjon vi ønsket å ha... Må dra nå, men kan svare enda litt mer senere. Anonymous poster hash: c83fa...b9c Det har ingenting med alder å gjøre, men kanskje personlighet? Anonymous poster hash: 97ae1...228 Ja, sier meg nok enig i det... . Anonymous poster hash: c83fa...b9c
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #16 Skrevet 17. juni 2014 Okei, jeg må starte med at jeg foretrekker ikke uforpliktet sex forran forhold men når jeg var singel gjorde det meg ingenting å ha det Det handlet for meg ikke om å slå av følelser, men å beskytte meg selv og passe på at jeg ikke fikk det.. At jeg var sikker på hva jeg ville, og hva den andre ville.. Jeg var nysingel og jeg er generellt veldig gla i nærhet og sex.. Vil selvfølgelig heller ha det da følelser er involvert, men det var bare digg å slippe de følelsene også.. Jeg kunne ringe han når jeg ville ha meg.. Han kom hit, noen gang tok vi etpar øl og snakket sammen (vi var gode venner) og noen gang ble det at man gikk rett på soverommet.. Jeg fikk den sexen jeg ville ha..tilogmed den kosen jeg ville ha etterpå..åsså fikk jeg sove alene Det funket suveret for meg da jeg var klar på ovenfor meg selv og han hva jeg ville.. Jeg trengte noen som kunne være der akkurat når jeg ville. Det funket etpar måneder, før han begynnte å snakke om følelser Har aldri vært no fan av one night stands, da det er lite jeg føler er kleinere enn å våkne sammen om morgenen Liker heller ikke å ha "fremmede" i senga mi ei heller liker jeg å ta en walk of shame Men jeg hadde bare godt av litt uforpliktet sex.. Jeg synes det var godt å ha den kontrollen over situasjonen, det å kunne styre retningen..noe jeg aldri klarer med følelser Jeg fikk behovene dekt, fikk kosen og jeg fikk være singel..som jeg trengte å være Alt var bare fryd så lenge det varte Du tenker ganske likt som meg . Jeg er derimot ikke enig med hun lengre opp i at det nødvendigvis må være sjelden og at man ikke har personlig kontakt. Jeg tror ikke at det er avgjørende for hvorvidt man forelsker seg eller ei, og det er deilig å kunne sende en melding en kveld man er veldig kåt og si " Kom hit og slikk meg nå!", eller å flørte og le over en øl en annen kveld . Uforpliktende er man begge likevel inneforstått med at det skal være. Anonymous poster hash: c83fa...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå