Maya67 Skrevet 22. juni 2012 #1 Del Skrevet 22. juni 2012 Hei! :-) Jeg har behov for pass av min 2 ½ år gamle sønn 7,5 timer,enten lørdager eller søndager. Du kan bestemme dag. Kanskje fra kl. 9.00, men det er i grunnen opp til deg, vi kan både tidligere og senere. Du må kunne passe i din leilighet. Jeg betaler 500 kroner pr. gang (og stiller selvfølgelig med mat og bleier). Han sover ca. 45 minutter i vogna si midt på dagen. For det meste er han en blid gutt. Du kan selvfølgelig ta deg fri for ferie eller andre ting som gjør at det ikke passer. Hvis du vil kan vi starte innkjøring allerede helgen den 30/6-01/7, men det går også fint å vente. Jeg kommer sannsynligvis til å ha dette behovet i rundt ett års tid. Om du ønsker det kan du også passe en uke fra mandag til fredag 7,5 timer i sommer, gjerne uke 29, men hvilken som helst annen uke går også fint. Send mail til [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143948464-barnepass-dagtid-l%C3%B8rdag-eller-s%C3%B8ndager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå